//

iPhone 3g werkt niet meer. HELP :(

iPhone 3g werkt niet meer. HELP :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iPhone 3g gekocht via marktplaats. gister wou ik alles verwijderen via de iphone. ( standaart instellingen in de iphone waardoor alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-10, 14:41
j-lwd j-lwd is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Exclamation iPhone 3g werkt niet meer. HELP :(

hallo,
ik heb een iPhone 3g gekocht via marktplaats.
gister wou ik alles verwijderen via de iphone. ( standaart instellingen in de iphone waardoor alles zou verwijdert worden( sms,muziek,foto's enz.) er stond dat hij hier 2 uren over zou duren en na 2 uren laden was hij bijna klaar. (je ziet dan het appeltje met een balkje eronder die laad.) toen hij bijna klaar was viel hij op een wit scherm. ik dacht oke dit hoort zo. een uur later was hij nog steeds zo. toen heb ik hem geprobeert uit te zetten maar het lukte niet. toen heb ik de home en de aan uit knop ingedrukt en toen ging hij wel uit. nu heb ik een probleem. hij gaat helemaal niet meer aan. de iphone is orgineel zonder jailbreak. als ik hem in de dfu mode zet op itunes kan ik hem herstellen. totdat hij verbinding probeert te maken met de iphone. (na het uitpakken van de nieuwe software) dan hoor je ook dat hij de verbinding verbreekt met de computer. en geeft itunes een 1601 fout aan. recovery mode doet het ook niet. wat moet ik doen?
ik heb echt heel internet afgezocht maar geen oplossing.
alle hulp is welkom. alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-10, 16:45
erde0 erde0 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Het kan zijn dat er iets in je iPhone kapot is gegaan, je kunt 'm laten maken maar niet voor een lage prijs ook (boven de 70 euro).

Heb je de iPhone goed opgeladen? probeer hem eerst goed op te laden en probeer hem daarna aan te zetten.
En als je hem aan de lader zet gaat je iphone dan wel aan?

Het kan natuurlijk ook zijn dat het een kloon van de iPhone kan zijn, kun je misschien een foto ervan maken en hier zetten hoe het eruit ziet als je hem aanzet.
Dan kan ik namelijk ook meteen kijken of het vervalst is
  #3  
Oud 30-01-10, 23:08
j-lwd j-lwd is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

hallo,
ben nu net klaar met werken en in de hoop (al de hele dag) dat mijn iphone weer zou werken. nu kom ik thuis en ho maar. aan de lader en hij doet helemaal niks.
ik zou niet weten hoe ik een foto moet uploaden maar volgensmij is het wel een echte iphone. vergeleken met de neppe iphones. goeie formaat scherm - trilfunctie knop - en toen hij het nog deed de functies. waar kan ik hem laten maken?
mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G op iphone 4 werkt niet meer bengt Odido (T-Mobile) 2 23-10-10 11:52
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
iphone werkt niet meer MisterM24 Archief 2 15-07-08 15:47
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.