//

iPhone 3G Haalt Telkens E-mail Op Bij Bellen

iPhone 3G Haalt Telkens E-mail Op Bij Bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej mensen, ik moet het toch maar eens gaan vragen, want ik wordt er gek van. Telkens als ik ga smsen, of bellen (dus tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-10, 17:09
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Exclamation iPhone 3G Haalt Telkens E-mail Op Bij Bellen

Hej mensen,

ik moet het toch maar eens gaan vragen, want ik wordt er gek van. Telkens als ik ga smsen, of bellen (dus tijdens het gesprek) haalt mijn iphone e-mail op (ik hoor dan het geluid van binnenkomende e-mail), ik heb 1 account op me toestel met deze instellingen:

Fetch new data: off
Push: off
FETCH: MANUALLY


Onder "Fetch new data > Advanced > ACCOUNT > Manual"

Deze stond net op FETCH heb nu veranderd naar MANUAL! Dit heeft ook niet geholpen, heb zojuist via Processes de e-mail applicatie gesloten, stuur ik een sms, is die weer opgestart

Iemand een idee hoe ik dit uit kan zetten? Dus ik wil niet dat er e-mail wordt opgehaald als ik sms of bel, alleen als ik zelf op de MAIL icoon klik! Thanx
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-10, 17:55
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

De iPhone eens herstellen. Zou het anders niet weten
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #3  
Oud 31-01-10, 19:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb inderdaad hetzelfde. Heb me er niet zozeer aan geërgerd tot nu toe, meer over verwonderd eigenlijk......
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 31-01-10, 22:03
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Ja het is wat, ik weet ook niet wanneer het is begonnen, waarschijnlijk direct nat het instellen van mijn account, eerder was me niet opgevallen. Ik zou het fijn vinden als er een oplossing is, het is best irritant, zit je op je laatste batterij streepje, moet je even een belangrijk telefoontje plegen, zit je freaking telefoon e-mail te checken, je kan de frustratie begrijpen natuurlijk
  #5  
Oud 02-02-10, 23:13
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Ik heb de iPhone geupdate naar de nieuwe FW, 3.1.2, zat op 3.0, zonder baseband update dus naar 3.1.2 gegaan, weer alles ingesteld of eigenlijk gewoon de backup teruggezet.

Haalt die shit ding de e-mail nog steeds op bij bellen of smsen. Dit is erg irritant, niemand een oplossing?
  #6  
Oud 08-02-10, 16:43
Timovich Timovich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Hé dat heb ik ook!
Dan kijk in SBSettings naar openstaande programmas, en dan is de mail-app vaak actief terwijl ik die niet eens had opgestart.
Weet ook niet hoe het komt
  #7  
Oud 08-02-10, 17:51
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Gek, bij mij is het juist andersom. De mail-app is 'native', dus hoort altijd op de achtergrond mee te draaien. En toch wordt mijn mail meestal (dus niet altijd) pas opgehaald als ik de mail-app open. En dat terwijl ik wel één exchange-account heb.

Ik ziet dat je hebt gejailbreakt. Iets dat mij opviel, en misschien kan helpen: ik heb zowel de jailbreak-apps backgrounder als proswitcher, en met proswitcher lijkt het alsof je de mail-app (en alle andere native apps die op de achtergrond draaien) uit kan zetten. Ik wil dat zelf niet, maar het is een poging waard.
Kijken wat ie doet!

Edit: jammer, het werkt dus niet! Zie post van Raggamannn hieronder.

Laatst gewijzigd door remundo7000; 08-02-10 om 18:01.
  #8  
Oud 08-02-10, 17:54
Raggamannn Raggamannn is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Gek, bij mij is het juist andersom. De mail-app is 'native', dus hoort altijd op de achtergrond mee te draaien. En toch wordt mijn mail meestal (dus niet altijd) pas opgehaald als ik de mail-app open. En dat terwijl ik wel één exchange-account heb.

Ik ziet dat je hebt gejailbreakt. Iets dat mij opviel, en misschien kan helpen: ik heb zowel de jailbreak-apps backgrounder als proswitcher, en met proswitcher lijkt het alsof je de mail-app (en alle andere native apps die op de achtergrond draaien) uit kan zetten. Ik wil dat zelf niet, maar het is een poging waard.
Kijken wat ie doet!
Na enkele minuten start hij weer op (hetzelfde effect wanneer je hem uitzet via processes)
  #9  
Oud 08-02-10, 21:41
Timovich Timovich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Ja klopt volgens mij. Want ik heb de gewoonte alle Apps op de achtergrond af te sluiten voor dat ik mijn iPhone op stadby zet (lijkt me dat de batterij dan minder snel leeg gaat). Alleen heb ik het idee dat de mail app op een willekeurig moment weer vanzelf start.

Maar het gekke is dat deze bij mij ook echt pas mail ophaald als ik ga bellen. Terwijl me dat niet logisch lijkt omdat de dataverbinding dan toch juist word uitgeschakeld als je belt? (tenzij je op Wi-Fi zit). Of is het gewoon zo dat lijkt alsof het altijd zo is als je gaat bellen terwijl hij misschien gewoon actief wordt omdat je m uit de slaapstand haalt om te gaan bellen?
  #10  
Oud 08-02-10, 22:08
Raggamannn Raggamannn is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 120
Standaard

Apple heeft in 1 van de laatste updates ervoor gezorgd dat je nu ook tijdens het bellen gebruik kon blijven maken van je 3G..
Misschien is het niet zo gek dat deze*bug* daardoor is ontstaan?
  #11  
Oud 08-02-10, 22:57
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Cool

Ik heb verschillende opties geprobeerd, maar heb er ook nog steeds last van, maar dit probleem heb ik dus (denk ik) sinds FW 3.0.

Ik heb ook backgrounder op me iphone, maar maak hier niet eens gebruik van.

Jammer, misschien dat iemand anders een oplossing tegenkomt, duimen jongens
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone haalt niet alle mail op. Ingridhaaiftook iPhone algemeen 8 30-05-12 20:42
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? tijgert iPhone algemeen 1 30-01-10 14:19
na aanzetten telkens alle mail binnen woutje iPhone algemeen 6 16-01-10 17:55
Haalt niet automaisch mail op bij 2.1 Helly iPhone algemeen 23 26-10-08 09:20
iPhone haalt niet automatisch mail op Thisnameistaken iPhone algemeen 1 09-09-08 13:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.