iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Vochtschade aangetroffen, geen garantie: Wat nu? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/53200-vochtschade-aangetroffen-geen-garantie.html)

KaleArie 25-01-13 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 870773)
Vanavond ook een 4s gehad met hetzelfde probleem .
Voor 35 euro was deze persoon geholpen en was 20 minuten werk .

Duidelijk symptoom van vochtschade


Als je een nieuwe wil. Dan zou ik die 243 betalen .
Of anders naar zo,n mannetje gaan die op de keukentafel het voor je fixed .

Wel,ben je dan 40 euro kwijt aan verzend en onderzoekskosten als je hem ongeprepareerd terug laat sturen .

Voor die 35 euro laat ik hem liever maken, enige wat er nog aan is dat er een kras op het scherm zit maar dat is een nieuwe niet waard.

Een adresje voor me toevallig waar ik hem kan laten maken?

suzuki2002 25-01-13 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KaleArie (Bericht 870796)
Voor die 35 euro laat ik hem liever maken, enige wat er nog aan is dat er een kras op het scherm zit maar dat is een nieuwe niet waard.

Een adresje voor me toevallig waar ik hem kan laten maken?

Ff. Zoeken op mpl. Kom je er genoeg tegen misschien mij wel .

KaleArie 25-01-13 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 870834)
Ff. Zoeken op mpl. Kom je er genoeg tegen misschien mij wel .

Ik zal eens zoeken op mpl bij mij in de buurt.

Maar ik geloof eigenlijk niet dat het vochtschade kan zijn, ik heb mijn 4S nooit in het water laten vallen, nooit koffie of bier over laten vallen of andere drank.
Zal het nut hebben om tegen HI te zeggen dat je het er niet mee eens bent of zouden ze je gewoon links laten liggen en je 4S terug sturen?

suzuki2002 25-01-13 12:13

Geloof me het is vochtschade .

Hoe vaak ik mensen hier krijg die zeggen nee echt ik ben heel zuinig laat hem nooit vallen en heb hem altijd in een hoesje.
Dan zeg ik ow nou hier op deze hoek en daarzo is hij toch flink beschadigd.

Ow ja zegt men dan vaak dat was toen en toen gebeurd ,

cas835 09-06-13 19:33

Hallo, zie bericht nu pas, heb zelfde probleem gehad bij tmobile
Knopje geluid aan/uit was lam
Kreeg na 4 weken prijsopgave van ruim € 200,00 ivm waterschade.
Gsm's blijken bij binnenkomst bij servicedienst tmobile in grote bak terecht te komen en zonder ernaar te kijken "waterschade" beoordeeld
Ik heb ervoor moeten vechten maar, ben tot directiesecretaresse gekomen en kreeg gewoon een nieuwe gsm. Beetje malafide tent dus tmobile

mrbubbels1 05-03-14 20:25

Ps.
Dit heb ik ook nog gevonden >Vochtschade

JustInKees 28-09-14 22:31

Heb me iphone 5s nog laatst moeten wegbrengen :( ook achteraan moeten gaan alsof het het laatste was wat ik deed maar uiteindelijk heeft het wel geholpen gelukkig maar :o

suzuki2002 17-01-16 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cas835 (Bericht 898399)
Hallo, zie bericht nu pas, heb zelfde probleem gehad bij tmobile
Knopje geluid aan/uit was lam
Kreeg na 4 weken prijsopgave van ruim € 200,00 ivm waterschade.
Gsm's blijken bij binnenkomst bij servicedienst tmobile in grote bak terecht te komen en zonder ernaar te kijken "waterschade" beoordeeld
Ik heb ervoor moeten vechten maar, ben tot directiesecretaresse gekomen en kreeg gewoon een nieuwe gsm. Beetje malafide tent dus tmobile


Een lam knopje staat los van waterschade ,

walberg 17-01-16 14:40

Er zijn een paar bedrijven die reparaties doen voor de telecommaatschappijen. Er zitten voornamelijk uitzendkrachten en dan meestal ook nog niet eens die een technische opleiding hebben gehad. Een reparatie mag ook niet meer dan 5 minuten duren en als je het niet weet dan zeg je waterschade want dat wordt niet gerepareerd.
Aangezien er dan ook nog eens ca 50 euro reparatiekosten per 5 minuten worden gevraagd ben ik van mening dat je beter zelf aan de gang kan gaan en als het niet lukt, een tweedehandsje kopen.
Vergeet ook niet dat als er eenmaal iets mis is met je telefoon dat het euvel ook weer terug zal komen. Natuurlijk is er dan 3 maanden garantie maar uiteindelijk ben je toch weer aan de beurt. Een zwak punt blijft ook na reparatie in de meeste gevallen weer terugkomen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.