Airport extreme hd en iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Na een lange tijd gezocht te hebben probeer ik hierbij mijn vraag aan jullie te stellen... Ik heb een airport extreme met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Airport extreme hd en iphone
Beste lezer,
Na een lange tijd gezocht te hebben probeer ik hierbij mijn vraag aan jullie te stellen... Ik heb een airport extreme met een lacie 500gb aangesloten. Nu zou ik graag de documenten van die schijf willen benaderen via mijn iphone 3gs met fimewire 3.1.2 en een jailbreak. Ik zou de benadering van iphone naar de lacie disk graag zonder computer willen hebben. Zal dit altijd gebruiken als ik thuis ben dus via Wi-Fi. Is hier een app of een mogelijkheid met air sharing voor? Alvast bedankt. Gr. Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hier is nog niets voor te vinden bij mijn weten.
Net zolas ik zou willen dat ik de airport express kan benaderen met de iphone ,omzo mijn muziek te streamen direct naar de stereo
|
|||
|
|||
Inderdaad. laten we de vraag bundelen!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet verbinding via Airport Extreme | JanBerens | Wi-Fi | 6 | 13-05-10 18:36 |
Iphone Wi-Fi met airport extreme | alo-b | Wi-Fi | 1 | 20-02-09 18:17 |
Iphone maakt geen verbinding airport extreme | Queens109 | Wi-Fi | 0 | 02-07-08 21:55 |
Airport Extreme info pls.. | 4en | Archief | 2 | 27-03-08 19:17 |
Airport Extreme + iPhone instellingen | lalala | Archief | 1 | 18-03-08 21:49 |
|
|