SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds vorige week ben ik de gelukkige bezitter van een Iphone 3GS. Sindsdien ben ik ook op zoek geweest naar een manier om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS
Hallo allemaal,
Sinds vorige week ben ik de gelukkige bezitter van een Iphone 3GS. Sindsdien ben ik ook op zoek geweest naar een manier om mijn smsjes van mijn vorige telefoon (een htc met windows mobile) over te zetten naar mijn iPhone. Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij hier mee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe dit te doen is?
|
|
|||
|
|||
*schop*
Ik ben hier ook wel heel erg benieuwd naar. Heb zo'n 1000 smsjes op mijn HTC Snap die ik erg graag over zou willen zetten naar mijn nieuwe Iphone 3GS 16 GB. Ik kom via google echter alleen software tegen die je iphone sms laat backuppen naar de PC en terug. Weet iemand hier of er een tool bestaat die sms transferred van windows mobile naar de iphone? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
video van pc overzetten naar iphone 3gs | Ver$uZ Motorsport | iTunes | 1 | 21-01-11 00:16 |
sms overzetten van iphone 3gs naar iphone 4? | egeltje | iTunes | 2 | 07-12-10 17:04 |
SMS probleem na overzetten van 2g naar 3g | Max | Archief | 0 | 13-01-09 20:38 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|