//

Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg

Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mn iPhone en iTunes geüpdate naar de nieuwste versie, alleen er ging iets niet helemaal goed tijdens het updaten van mijn iPhone, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-02-10, 01:16
Sander3991 Sander3991 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg

Ik heb vandaag mn iPhone en iTunes geüpdate naar de nieuwste versie, alleen er ging iets niet helemaal goed tijdens het updaten van mijn iPhone, hij gaf ineens aan dat hij hersteld moest worden, en dus deed ik dat. Nu ben ik echter alles kwijt op de iPhone. Nou heb ik het forum al wat rond zitten neuzen, en zag ik dat je dus back-ups kunt gebruiken om je iPhone te herstellen, nou kan ik echter als ik in iTunes zit, alleen maar op "Uitwerpen" drukken als ik op iPhone klik (Wat ook frapant is, want mn iPhone heette eerst anders, nu heet hij gewoon iPhone).

Enig idee wat het probleem kan zijn? Alles is weer zoals hij uit de fabriek komt, kben alles kwijt, en wou echt niet alles weer opnieuw gaan doen... kan nu ook niet syncen, want zoals ik hierboven zei, ik kan alleen op "Uitwerpen" drukken (zie bijlage)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iTunes.jpg‎ (25,3 KB, 21x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-10, 01:25
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Als je hem niet op deze manier kan herstellen, zet hem dan ff in DFU mode en probeer het opnieuw.
  #3  
Oud 05-02-10, 10:49
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Inderdaad nogmaals herstellen (je bent tenslotte toch alles al kwijt) danwelniet in Recovery Mode of in DFU-mode (beide staan uitgelegd in de Wiki). Na de herstel krijg je de mogelijkheid om de laatste reservekopie terug te zetten. Dit dan ook doen en je hebt alles weer terug
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 05-02-10, 12:08
Sander3991 Sander3991 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Hij is nu aan het herstellen, maar het frapante was dat ik dit de vorige keer ook heb gedaan, exact hetzelfde, en dat ik dus nergens iets kon vinden over reservekopie's terugzetten, kunnen jullie me misschien vertellen waar ik dat zou moeten vinden?

Hij zit nu vast op dat icoontje dat je hem moet verbinden met iTunes...

En nu ben ik weer even ver van huis... opnieuw gerecovered, alles wederom gewist, en ik kan weer nergens vinden hoe ik een reservekopie kan terugzetten..

Laatst gewijzigd door Sander3991; 05-02-10 om 12:20. Reden: iets nieuws gebeurt
  #5  
Oud 06-02-10, 22:39
Sander3991 Sander3991 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb vandaag maar is geprobeerd om iTunes opnieuw te instaleren, en blijkbaar was dat de oorzaak, ik kon nu mijn iPhone gwoon herstellen naar de originiele staat! Bedankt voor de tips!
  #6  
Oud 24-02-10, 22:36
rwoodward rwoodward is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Inderdaad nogmaals herstellen (je bent tenslotte toch alles al kwijt) danwelniet in Recovery Mode of in DFU-mode (beide staan uitgelegd in de Wiki). Na de herstel krijg je de mogelijkheid om de laatste reservekopie terug te zetten. Dit dan ook doen en je hebt alles weer terug
Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw geprobeerd te hertellen maar nog steeds ben ik alles kwijt. Hoe ik in recovery mode of DFU-mode moet herstellen begrijp ik niet en kan ik niet in wiki vinden.
Is er sowieso een mogelijkheid om contacten, foto's enzovoorts terug te krijgen??
  #7  
Oud 24-02-10, 22:44
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rwoodward Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw geprobeerd te hertellen maar nog steeds ben ik alles kwijt. Hoe ik in recovery mode of DFU-mode moet herstellen begrijp ik niet en kan ik niet in wiki vinden.
Is er sowieso een mogelijkheid om contacten, foto's enzovoorts terug te krijgen??
Niet kunnen vinden in de Wiki?? Onder de D staat DFU en onder R staat Recovery Mode
Hierbij de linkjes naar de Wiki: DFU & Recovery Mode.

Wat betreft je contacten/foto's/etc betreft: De meeste gegevens staan in de reservekopie (denk hierbij aan sms'jes en saved games), dus die krijg je terug als je de reservekopie terug zet. Echter bevat de reservekopie niet je contacten en je foto's. Deze worden apart gesynchroniseerd. Contacten worden gesynchroniseerd met Outlook en foto's weet ik niet precies (op een mac met iPhoto). Dit moet je echter wel instellen in iTunes. Heb je dit gedaan, staan ze dus daar en kan je ze weer terugzetten. Anders ben ik bang dat je ze kwijt bent....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone uit en ging niet meer aan jailbreakme Archief 3 08-03-11 20:08
iPhone: iphone start jailbreak ging goed maar na opstarten gaat de telefoon op recovery mode ridouan Jailbreak 3 08-09-10 09:40
Alles slaat vast, cydia update changes niet? DaMeastro Jailbreak apps en thema's 1 17-08-10 13:50
[WANHOPIG] Jailbreaken ging goed maar geen cydia?! Myzelf667 Jailbreak apps en thema's 2 30-07-10 15:35
niet goed, geld weg ? Timelord iPhone Apps 6 17-05-10 02:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.