iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Blokkeren toetsen tijdens bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/53523-blokkeren-toetsen-tijdens-bellen.html)

martwout 05-02-10 10:34

Blokkeren toetsen tijdens bellen
 
Is er een mogelijkheid om de toetsen van telefoon tijdelijk te blokkeren als je belt? Ik ben gewend de telefoon dichtbij mijn oor te houden en drukte daardoor wat toetsen aan (dat hoor je). Of is het een ' mee leren leven-probleem?'.

De Generaal 05-02-10 11:21

De iPhone springt automatisch op 'toetsenblokkade' bij het bellen. Het scherm wordt dan helemaal zwart, althans dit is wanneer je de iPhone dicht tegen je oor aan houdt. Haal je de iPhone van je oor af dan gaat de toetsenblokkade er ook af;)

Althans, dit is sowieso bij de 3GS, zie even niet welke iPhone jij hebt (vul even je profiel in aub)

evmw 05-02-10 12:51

^^^ is bij elke iPhone, anders is er iets niet goed werkend

alex19_74 17-03-10 12:12

Ik heb hier ook last van ! tijdens het bellen word er altijd wel een knop ingedrukt bijv : geluid uit of luidspreker ! meestal blokeer ik het scherm door op de homebutton te drukken .
iemand misschien een idee wat het probleem kan zijn ?
:(

Hezzz 17-03-10 12:34

Dit heb ik ook...
Heel vervelend.
Zelfs als ik het scherm blokkeer.

Hoop dat iemand weet wat te doen.

WDS001 17-03-10 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alex19_74 (Bericht 427267)
Ik heb hier ook last van ! tijdens het bellen word er altijd wel een knop ingedrukt bijv : geluid uit of luidspreker ! meestal blokeer ik het scherm door op de homebutton te drukken .
iemand misschien een idee wat het probleem kan zijn ?
:(

Dus voor de duidelijkheid: je scherm wordt niet zwart terwijl je belt? Heb je een hoesje oid om je iPhone? Indien nee, herstel dan eerst even je iPhone en als dat niet lukt dan kan je volgens mij beter even teruggaan naar de winkel.

alex19_74 17-03-10 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 427300)
Dus voor de duidelijkheid: je scherm wordt niet zwart terwijl je belt? Heb je een hoesje oid om je iPhone? Indien nee, herstel dan eerst even je iPhone en als dat niet lukt dan kan je volgens mij beter even teruggaan naar de winkel.

Ok ,
heb geen hoes om de iphone ! herstellen zal denk ik lastig gaan . in itunes staat een backup van een maandje geleden en op de server van saurick staat ook niets ! geloof vanwege de week dat de iphone gemaakt is, ver boven week 45 .
kan me hierin vergissen ?

Hezzz 18-03-10 13:03

Teruggeweest naar winkel en bleek om een defect te gaan.

gideon de vos 21-03-10 01:16

Wat hebben ze gedaan ????

gideon de vos 21-03-10 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 427300)
Dus voor de duidelijkheid: je scherm wordt niet zwart terwijl je belt? Heb je een hoesje oid om je iPhone? Indien nee, herstel dan eerst even je iPhone en als dat niet lukt dan kan je volgens mij beter even teruggaan naar de winkel.

wat maakt dan het verschil wel of geen hoesje ??????

ButcherJF 21-03-10 08:37

Er zijn (slechte of verkeerd aangebrachte) hoesjes die de sensor bedekken die ervoor zorgt dat je scherm op zwart gaat als je je iPhone bij je oor houdt om te bellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.