//

!Groot probleem! dockconnecter werkt niet meer!

!Groot probleem! dockconnecter werkt niet meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik heb een iphone 3g, 3.0 en gejailbreakt. ik kreeg de laatste dagen de hele tijd de melding: Dit iphone accessoire is niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-02-10, 12:19
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard !Groot probleem! dockconnecter werkt niet meer!

Dag mensen,

Ik heb een iphone 3g, 3.0 en gejailbreakt.

ik kreeg de laatste dagen de hele tijd de melding: Dit iphone accessoire is niet beschikbaar voor de iphone, opladen is niet mogelijk.

deze melding negeerde ik, en drukte hem gewoon weg.
Waar ik nu achterkom, is dat mijn dock het niet meer doet. (Dus onder in me iphone waarin ik hem wil opladen)
Er gebeurt gewoon niets! Ook als ik hem aan de pc hang werkt hij niet.

Ik heb de iphone uitgezet, want ik heb nog 7% batterij beschikbaar op dit moment.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Ik kan hem dus ook niet aan itunes leggen, om firmware herstel te doen, want hij vind de iphone niet.

Ik denk zelf dat dit te maken heeft sinds ik met SSH ben begonnen. Ik veranderde een aantal ringtones.. dit werkte gewoon goed. maar nu zit ik met dit probleem.

Help!

Laatst gewijzigd door Th00mz; 06-02-10 om 12:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Groot probleem: Kan niet meer herstellen. vinkdtp Jailbreak 2 07-04-11 21:57
Groot probleem, beginscherm heeft grote iconen en kan nu niks meer :-(((( kimjansentopma Archief 3 26-09-10 20:23
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 22:46
Raar/Groot probleem (mic werkt niet) driepie iPhone algemeen 4 10-07-09 09:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:21.