//

iPhone 3GS gaat niet in stand-by en blijft downloaden.

iPhone 3GS gaat niet in stand-by en blijft downloaden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, PROLOOG: Een week heb ik nu mijn iPhone en zoals gewoonlijk heb ik hem bij het uitpakken en aanzetten gelijk even fijn 12 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-10, 17:50
Niejo Niejo is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 12
Standaard iPhone 3GS gaat niet in stand-by en blijft downloaden.

Beste Mensen,

PROLOOG:

Een week heb ik nu mijn iPhone en zoals gewoonlijk heb ik hem bij het uitpakken en aanzetten gelijk even fijn 12 uur opgeladen. De dagen daarna heb ik de iPhone lekker uitgeprobeerd en het kwam dus voor dat de iPhone tegen de avond uren leeg was.

Dat is vrij normaal, omdat iedereen weet, dat de batterij het niet heel erg lang volhoudt.

Echter gisterenavond en vandaag gaat het batterijpercentage wel heel rap naar beneden.

BESCHRIJVING VAN HET PROBLEEM:

Vanochtend om half 10 van de 220V lader afgehaald 1 sms'je gestuurd. Om 10 uur 94%, in 'standby'

Half 11 ik kom onder de douche > 84%

Daarna nog wat foto's gemaakt in het bos (5), instellingen gecheckt, via Safari bioscoopje geboekt (5 minuten)

Kwart over 12 > 30%

Half 2 > 5%

Je stapt het wel, erg snel leeg dus.

INSTELLINGEN:

3G: AAN
Wi-Fi: UIT
BLAUWTAND: UIT
LOCATIEBEPALING: later uitgezet
PUSH mail: AAN
FETCH: HANDMATIG

VERDACHTE WAARNEMINGEN:

Allereerst heb ik bij 'instellingen > algemeen > gebruik' gekeken alwaar ik constateerde dat het gebruikstijd en Stand-by tijd exact het zelfde was. Terwijl ik toch duidelijk de iPhone in stand-by heb gezet.

Toen heb ik de iPhone in 'flight-mode' gezet en toen liep de Stand-by tijd wel op. Daarna flight-mode weer uitgezet en toen liepen gebruikstijd en stand-by tijd weer samen met elkaar op.

Daarnaast merkte ik op dat er op de achtergrond 'iets' aan het downloaden was. 's ochtends had ik 689 MB ontvangen en de teller staat nu op 740MB en ik heb serieus maar 1 site bezocht en 4 mailtjes ontvangen.

DUS...

Ik denk dat er 'iets' op de achtergrond aan het downloaden is, maar ik heb geen idee wat. Heb geen jailbreak, laatste firmware en de telefoon is gereboot en er zijn geen apps opgestart.

Het is een vrij lange tekst, ik weet het, maar ik hoop dat er iemand met een oplossing is!

Alvast vriendelijk bedankt,

Anthony
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-11, 12:21
Gaspard Gaspard is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 9
Standaard

ik heb het zelfde probleem met mijn iphone 3G 4.2.1
iemand die een oplossing weet??
  #3  
Oud 29-01-11, 13:09
iphone789 iphone789 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 200
Standaard

als je 3g aan hebt gaat de batterij sneller leeg
  #4  
Oud 29-01-11, 13:16
Gaspard Gaspard is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 9
Standaard

wat kan de oorzaak zijn dat de gebruikerstijd en stanbeytijd identiek zijn?
waardoor mijn battarij leeg slurpt??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone gaat niet meer naar Stand-by! Mr.nightsea iPhone algemeen 0 24-01-11 19:44
Gaat wel aan maar naar stand by telkens White screen lexdas iPhone algemeen 5 23-06-10 22:31
Scherm gaat steeds aan in sleep stand Gerenco iPhone algemeen 18 14-01-10 16:41
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? ross iPhone accessoires en onderdelen 0 31-10-08 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.