Firmware 3.1.3 update hangt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit bericht ook al gepost in het 3.1.3 topic in Ervaringen, maar hier is het beter op zijn plek: Ik ben sinds 07:30 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 3.1.3 update hangt
Ik heb dit bericht ook al gepost in het 3.1.3 topic in Ervaringen, maar hier is het beter op zijn plek:
Ik ben sinds 07:30 vanochtend bezig met het updaten van mij iPhone en ik heb het idee dat er iets niet helemaal in orde is. Het scherm van mijn iPhone is al bijna 5 uur zwart met slechts een Apple logo en een laadbalk die op ongeveer 25 % staat. In iTunes staat de laadbalk op ongeveer 80 % en dit is niet veranderd. Klopt het dat de update zo lang duurt? Dit is de eerste iPhone update die ik moet uitvoeren dus ik heb hier weinig ervaring mee. Advies graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij niet echt normaal.
Bij mij duurde de update op mijn iPhone 3GS, van 3.1.2 naar 3.1.3 circa 30 tot 45 minuten (max!). |
|
|||
|
|||
Enig advies over hoe ik nu verder moet?
Ik heb m'n iPhone nog niet ontkoppeld omdat ik niet het risico wil lopen dat ie gebricked wordt. |
|
|||
|
|||
Ten eerste heel erg knap dat je zo lang hebt gewacht.
Wat ik zou doen, is afkoppelen, en uitzetten, en dan weer proberen in de DFU mode te krijgen om hem te gaan restoren....moet volgens mij geen probleem zijn, maar ik ga je hier niets mee beloven. Elke Iphone reageert weer anders, en het is zowieso al vreemd dat hij blijft hangen. Normaal doet hij er misschien 45 min. over. Je moet toch wat doen denk ik.....hij gaat vast niet meer verder als hij de hele ochtend al zo blijft hangen. BOVENSTAAND IS DUS GEEN GARANTIE DAT HIJ HET GAAT DOEN, IK GOK HET OOK, MAAR DIT IS WAT IK ZOU DOEN..........LET OP:::: |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie.
Citaat:
Citaat:
Er is nu een recovery bezig en die lijkt het wel te doen. Citaat: