//

Raar iphone 3G probleem

Raar iphone 3G probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen, onlangs een 3G van iemand overgekocht eerst zat die met een probleem met de 3Gchip iphone binnen gedaan en een nieuwe gekregen . ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-10, 18:56
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard Raar iphone 3G probleem

hey iedereen,

onlangs een 3G van iemand overgekocht eerst zat die met een probleem met de 3Gchip iphone binnen gedaan en een nieuwe gekregen .
Nu met de nieuwe iphone die gaat soms zo traag dat ik hem moet uitzetten en terug opnieuw opstarten, hier zit het probleem als ik hem opnieuw opstart blijft hij hangen op het apple logo en moet ik een hard reset doen,dan uiteindelijk start hij opnieuw op en komt erdan na het invoeren van je pincode op van de telefoon in geactiveerd door itunes zonder dat deze aan de pc hangt .
ook moet ik dan een APP downloaden uit de APPstore of mijn aangekochte APP's werken niet meer .
de iphone zit nog op 3.1.2 en is gejailbreakt simlock vrij is hij want komt van een mobistar winkel .

alvast bedankt voor de info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-10, 19:29
bastraas bastraas is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

ik heb dat ook gehad toen ik hem gejailbreak had met 3.1.2 maar heb hem toen via itunes hersteld met 3.1.3 en doet ie weer normaal. moet hem alleen een keer opnieuw de jailbreak doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g raar boot probleem flash1982 iPhone algemeen 0 24-01-11 19:42
iPhone 3g raar probleem! menno51 iPhone algemeen 0 23-05-10 10:50
iphone simlock raar probleem dvg94 Archief 8 06-05-10 21:37
iPhone: Raar probleem US 1G iPhone 1.1.4 naar 3.0 apekoek Jailbreak 8 17-11-09 18:28
Raar batterij probleem met 2G iPhone rtenkroode iPhone algemeen 10 24-11-08 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.