//

Iphone 3G Voor de 2de keer kapot!!!

Iphone 3G Voor de 2de keer kapot!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een jaar gebruik van mijn iphone 3G 8GB (jailbreak) heb ik klachten gehad met mijn lock knopje bovenin, het bleef namelijk haperen en kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-02-10, 14:23
mstyle66 mstyle66 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Thumbs down Iphone 3G Voor de 2de keer kapot!!!

Na een jaar gebruik van mijn iphone 3G 8GB (jailbreak) heb ik klachten gehad met mijn lock knopje bovenin, het bleef namelijk haperen en kon geen normale gesprek voeren en ging alweer vanzelf uit.

Dus ik met mijn iphone naar de T-mobile shop gegaan (natuurlijk hersteld), opgestuurd want het heeft een garantiebewijs van 2 jaar na aankoop. 1 week later krijg ik een splinternieuwe iphone 3G dat nog van week 4 is van 2010, nou heel erg leuk allemaal maar nu doet mijn homeknop het niet.
er wordt niet gereageerd als ik er op druk, maar als ik een telefoontje krijg en ophang doet hij het wel weer:S

Echt allemaal vreemd dit en denk niet meer door te gaan met Apple.
Sturen een nieuwe telefoon omdat de eerste softwareproblemen had, moet de nieuwe telefoon dat ook blijkbaar hebben, ik blijf niet bezig om heen en weer naar t-mobileshop te gaan

De nieuwe Iphone is zonder Jailbreak, en is nog maar 1week gebruikt

heeft iemand ook zulke problemen gehad en wat raden jullie mij aan,,
Alvast Bedankt

MVG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-10, 14:31
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Er zit weinig anders op dan weer terug naar de shop. Je kunt proberen om het toestel aan de deur te laten omruilen. Maar ben bang dat ie gewoon weer moet worden opgestuurd. Helaas...
  #3  
Oud 09-02-10, 15:15
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Dat mensen na 2 keer al een afkeer hebben van een merk / type. Het kán natuurlijk altijd dat jij net degene bent die deze pech hebt. En ik ben het met je eens : het is heel vervelend en zwaar balen als je het toestel gedurende langere tijd moet missen. Maar waarom zo snel de handdoek in de ring gooien ? Misschien krijg je vrij snel weer een nieuw toestel en zijn vervolgens de problemen opgelost. Hoe groot is de kans dat je 3 keer achter elkaar problemen krijgt ?

Of je stapt over naar een ander toestel in de hoop dat je daar nooit problemen mee zult hebben. Maar die hoop is denk ik ijdel.....
  #4  
Oud 09-02-10, 15:20
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

mijn toestel is ook al 4 keer weggeweest voor hetzelfde probleem. En heb dat probleem nu weer. En ik ga er gewoon mee terug.
  #5  
Oud 09-02-10, 16:14
mstyle66 mstyle66 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Tja ik vind het zo vervelend:S
echt heeft de iphone maar 2 knoppen gaan die gewoon kapot:S en dan nog een nieuwe telefoon die 1week oud is..
Word gewoon gestoord dat ik het dan weer moet missen
  #6  
Oud 09-02-10, 20:20
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Hallo, Ik zelf heb sinds 30 aug een Iphone icm I-150 abo.. op 30 sept begon ik mij te realiseren dat audio niet goed deed. Ik na de T-Mobile winkel gegaan! week kwijt ter reparatie, ongerepareerd terug.. Vervolgens weer laten opsturen, weer week kwijt! weer ongerepareerd terug.. Uiteindelijk hebben ze toen in de winkel voor mij nieuwe besteld en die 2 dagen later kwamen ze mijn kapotte omruilen voor een vervangende! vervolgens kreeg ik begin jan. met dat toestel problemen met Touchscreen.. Ikke weer terug naar winkel! weer week weg ter reparatie! weer ongerepareerd terug.. weer opgestuurd, dit maal 1,5 week weg! en uiteindelijk smsde ze mij dat me toestel terug was! maar deze keer hebben ze meteen een nieuwe vanuit reparatie gestuurd omdat ze geconstateerd hadden dat het idd niet goed functioneerde!

Daarnaast heb ik direct een klacht ingedient bij de winkel! omdat ik toch voor een iphone abonnement betaal terwijl ik geen gebruik kan maken van de dienst! dus ik heb ook nog eens 3 maanden 50% korting op mijn abo dus ik zou zeggen.. opsturen die handel.. Garantie heb je niet voor niks..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer chacha000 iPhone algemeen 0 25-09-10 12:47
2de Levering iPhone's saaiko Orange 264 25-08-10 10:21
iphone voor de 2e keer benaderd door een IP adres voor connectie fcruizer iPhone algemeen 3 24-02-10 14:10
iPhoto start keer op keer op bij connecten djrandyindo Archief 2 07-08-08 08:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.