//

Iphone doet niks meer reset werkt niet

Iphone doet niks meer reset werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al vanalles geprobeerd maar die reset werkt ook niet. Ik was aan het smsen en opeens uit het niet springt mn scherm op zwart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-10, 04:51
Nickspie Nickspie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb al vanalles geprobeerd maar die reset werkt ook niet.

Ik was aan het smsen en opeens uit het niet springt mn

scherm op zwart en zie 3 witte lijntjes er door heen of zo

verder reageert die nergens op wie helpt mij?

Net nog geprobeer via pc en zo maar doet totaal niks reageert nergens op opeens kreeg ik even apple logo te zien maar er na zwart beeld en nu doet ie echt niks meer

Zou heb vanalles weer geprobeerd. Telefoon precies 10 sec home / aanknop inhouden en dan aanknop loslaten. 20 sec bijde inhouden. 30 seconden inhouden niks werkt.

Toen keer aan lader gehangen ook niks gewoon zwart scherm geen enkele melding of niks.

Toen aan de lader 1 minuut of zo alles ingehouden en los gelaten toen proberen aan te zetten, krijg ik opeens apple logo hangt die vast komen alemaal rode en witte en grijze strepen over scherm bewegen en slaat die weer af. Als ik precies zelfde doe nu gebeurt er weer helemaal niks gewoon zwartscherm.

Laatst gewijzigd door De Generaal; 10-02-10 om 15:51. Reden: Edit knop gebruiken aub
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 10-02-10, 07:48
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Probeer eens 10 seconden de home en powerknop tegelijk in te drukken terwijl je iPhone aangesloten is aan je computer, na 10 seconden de powerknop loslaten en home nog ongeveer 10 seconden vast blijven houden.
iTunes moet nu aangeven dat er een iPhone in herstelmode aangetroffen is, probeer 'm dan te herstellen en als dat niet lukt vrees ik het ergste, succes
  #3  
Oud 10-02-10, 15:24
Nickspie Nickspie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Doet echt helemaal niks scherm blijft zwart krijg geen beeld en op pc ook geen melding snap er echt helemaal niks van.
  #4  
Oud 11-02-10, 19:58
Pdeb1993 Pdeb1993 is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 92
Stuur een bericht via MSN naar Pdeb1993
Standaard

Hoi.

Ik heb een vergelijkbaar probleem, mijn iphone is plots uit gegaan en bij het aandoen krijg ik telkens het apple logo er staan maar gaat echter niet aan.

Als ik het 10sec. Home/power butten in houd en daarna alleen de home 10sec in houd dan krijg ik ook in itunes te staan dat ik het kan herstellen.

Maar nu zit ik het mee ik moet een unlock hebben omdat ik een USA versie heb + vodafone sim NL.

Verder gaat het om een Iphone 3G 8GB Met recent 3.2.1 er op geïnstalleerd + Jailbreak + Gehot Unlock.
Kan iemand mij helpen?

Mvg, Patrick.
  #5  
Oud 15-02-10, 04:47
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pdeb1993 Bekijk bericht
Hoi.


Verder gaat het om een Iphone 3G 8GB Met recent 3.2.1 er op geïnstalleerd + Jailbreak + Gehot Unlock.
Kan iemand mij helpen?

Mvg, Patrick.
Mooi op 3.1.2 blijven dan, 3.1.3 update namelijk je baseband en die is (nog) niet te unlocken dus dan kan je niet meer bellen met je toestel, mooi even wachten tot er een bevestigde unlock is voor 3.1.3.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickspie Bekijk bericht
Doet echt helemaal niks scherm blijft zwart krijg geen beeld en op pc ook geen melding snap er echt helemaal niks van.
Probeer het een aantal malen en als het niets uithaalt zou ik teruggaan naar waar je de iPhone vandaan hebt gehaald want het lijkt alsof ie echt defect is..

Laatst gewijzigd door WDS001; 15-02-10 om 14:04. Reden: Edit/MQuote-knop gebruiken aub!
  #6  
Oud 15-02-10, 14:01
Maaike_22 Maaike_22 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 39
Standaard

Een collega van me heeft ook een iPhone (ik ook maar tijdelijk even niet).
Hij heeft van de week de nieuwe update geinstalleerd en kreeg exact dezelfde problemen als die jullie hier beschrijven.
Hij is ermee naar T-mobile gegaan en hem werd verteld dat er al vele klanten met een iPhone waren teruggekomen met hetzelfde problemen.
Het schijnt dus aan de software update te liggen.
Heel bizar....
  #7  
Oud 15-02-10, 14:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Probeer je iPhone in DFU te zetten en herstel hem in iTunes.
  #8  
Oud 17-02-10, 18:43
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Klinkt misschien vreemd maar mijn iPhone bleef zonder jailbreak ook steeds problemen geven op 3.1.3, zelfs zonder backup terug te zetten, toen een Custom firmware erop gezet en na het installeren van Overboard waren de problemen meteen opgelost, blijkbaar vind mijn iPhone ruim 600 Apps niet echt fijn waardoor ie steeds spontaan opnieuw ging starten als ik bijv. naar Spotlight ging om iets te zoeken :S
  #9  
Oud 22-02-10, 03:51
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Nu ook weer, wil ik BIA2 installeren maar ik had te weinig ruimte (iPhone vol) dus ik heb Sygic Mobile Maps Europe er maar even afgehaalt omdat ik het toch weinig gebruik, als ik die App dan uitvink in de programma's-lijst bij de iPhone in iTunes gaat ie spontaan zomaar opnieuw opstarten, iemand misschien tips om dit op te lossen of te voorkomen ??
  #10  
Oud 22-02-10, 10:37
ikkedus ikkedus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Hallo allemaal
Ik heb een iPhone, 8 GB, ongeveer 60 % gebruikt, geen jailbreak.
Gisteren merkte ik dat een paar programma's wel opende, maar niet werkte / geen verbinding maakten.
Ik besloot de iPhone opnieuw op te starten, maar nu heb ik alleen het witte appeltje op een zwart scherm, wat je altijd krijgt met opstarten.
Dat staat er al een uur, ik kan niet verder want niets reageerd. Ik kan hem niet meer opnieuw opstarten
Wie weet raad?

Laatst gewijzigd door ikkedus; 22-02-10 om 10:38. Reden: fouten in text
  #11  
Oud 23-02-10, 12:41
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkedus Bekijk bericht
Hallo allemaal
Ik heb een iPhone, 8 GB, ongeveer 60 % gebruikt, geen jailbreak.
Gisteren merkte ik dat een paar programma's wel opende, maar niet werkte / geen verbinding maakten.
Ik besloot de iPhone opnieuw op te starten, maar nu heb ik alleen het witte appeltje op een zwart scherm, wat je altijd krijgt met opstarten.
Dat staat er al een uur, ik kan niet verder want niets reageerd. Ik kan hem niet meer opnieuw opstarten
Wie weet raad?
Probeer 'm na het opnieuw starten eens aan iTunes te koppelen dat wil ook nog weleens helpen echter een uur is gewoon te lang dan moet het toestel allang response gegeven hebben, mocht niets meer baten kan je 'm altijd nog herstellen in DFU-mode, voor meer info gebruik je even de Search
  #12  
Oud 23-02-10, 12:57
ikkedus ikkedus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Bedankt Shapezzz
Aan ITunes koppelen werkte niet. Die oplossing had ik op het forum opgezocht.
Het is nu opgelost. Na verschillende malen de aan/ uitknop bovenop en de knop voorop voor ong. 10 seconden te hebben ingedrukt, kreeg ik hem weer aan de praat.
Ik denk dat het aan het programma iPc lag, heb het verwijderd en opnieuw ginstalleerd, geen probleem meer.
Zal toch nog even die DFU mode opzoeken voor een evt. volgende keer
  #13  
Oud 23-02-10, 13:08
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als DFU niet makkelijk lukt, zoek even bij youtube op iphone DFU. Dan vind je filmpjes waar er een timertje bijstaat. Je voelt je even knullig, maar het werkt wel, je weet dan zeker dat je de juiste timing hebt mbt. het indrukken en loslaten van de knoppen.
  #14  
Oud 23-02-10, 13:12
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maaike_22 Bekijk bericht
Een collega van me heeft ook een iPhone (ik ook maar tijdelijk even niet).
Hij heeft van de week de nieuwe update geinstalleerd en kreeg exact dezelfde problemen als die jullie hier beschrijven.
Hij is ermee naar T-mobile gegaan en hem werd verteld dat er al vele klanten met een iPhone waren teruggekomen met hetzelfde problemen.
Het schijnt dus aan de software update te liggen.
Heel bizar....
Lijkt me niet want ik heb dit probleem al vanaf 3.0 in alle firmware-update's gehad en zelfs zonder jailbreak is het nog vele malen erger dan met..
  #15  
Oud 23-02-10, 14:02
ikkedus ikkedus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Bedankt allemaal
Ik heb het filmpje in YouTube even opgeslaan, ben op alles voorbereid nu, al hoop ik dat het niet meer nodig is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 14:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 15:24
Doet niks meer en gaat niet uit ac.88 iPhone algemeen 9 06-05-09 19:55
Iphone doet niks meer, error 1600/1602. dfu niet mogelijk carlitoslife iPhone algemeen 6 09-11-08 13:34
iphone doet niks meer Gerwin Archief 5 12-11-07 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.