//

iPod snelmenu aanpassen

iPod snelmenu aanpassen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag. Maar weet niet of hier een tweak van bestaat. Het gaat namelijk hierom: als ik de homebutton 2x achter elkaar indruk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-10, 05:55
robje33 robje33 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 33
Standaard iPod snelmenu aanpassen

Ik heb een vraag. Maar weet niet of hier een tweak van bestaat. Het gaat namelijk hierom:

als ik de homebutton 2x achter elkaar indruk krijg ik een snelmenu van m'n iPod (met titel, vooruit, achteruit, pauze & een volumeschuif). Is het mogelijk om onder die volumeschuif nog een extra schuif te plaatsen met de tijd? Zegmaar waarin je een liedje snel kan doorspoelen.. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en bestaat er iets voor

Mvg. Robert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-10, 18:46
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Als je de volgende/vorige knoppen ingedrukt houd, spoelt hij ook door/terug. Ik weet niet of dat genoeg is maar ik weet (en denk niet dat die er is) niet of er een tweak er is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoofdscherm aanpassen lexie_1 Jailbreak apps en thema's 5 07-10-09 14:25
theme aanpassen in 2.0 mcvdomoto Jailbreak apps en thema's 1 23-07-08 11:19
Aanpassen 'From:'-field bartvdh iPhone algemeen 1 24-10-07 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.