//

Telefoonnummers op SIM kaart kopieren

Telefoonnummers op SIM kaart kopieren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen ik heb een vraag. Ik heb mijn sim contacten allemaal op mijn iphone gekopieerd maar ik heb gisteren een restore gedaan op mn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-10, 12:20
SWIZZBEATZ SWIZZBEATZ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard Telefoonnummers op SIM kaart kopieren

Hallo mensen ik heb een vraag. Ik heb mijn sim contacten allemaal op mijn iphone gekopieerd maar ik heb gisteren een restore gedaan op mn Iphone en toen wederom alle nrs gekopieerd. Nu zijn er vele nieuwe telefoonnummers die ik in de tussentijd had opgeslagen niet meegekopieerd. Hoe kan je nieuwe telefoonnummers die je bijgevoegd op je sim kaart opslaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-10, 17:36
KiMZz KiMZz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 26
Standaard

Je kunt geen nummers van je iPhone naar je sim kopieren. Je kunt ze het beste synchroniseren met Outlook/Mail!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 17:46
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
telefoonnummers van sim i_check_it Archief 2 25-01-09 23:36
kopieren sim op iphone.. loui-g Jailbreak apps en thema's 23 02-09-08 18:19
Telefoonnummers van iPhone naar SIM kopieren? wieke iPhone algemeen 10 23-07-08 11:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.