iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Raar icoontje en contacten weg.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/53899-raar-icoontje-contacten-weg.html)

-DUS- 10-02-10 11:33

Raar icoontje en contacten weg..
 
Help!

ik heb een gejailbreakte 3G die nooit problemen geeft en altijd goed heeft gewerkt.

nu ontving ik twee dagen geleden een sms van mijn zus die er voor zorgde dat mijn 3G ineens in safemode schoot..?

na deze opnieuw opgestart te hebben stond er ineens een raar icoontje in mijn statusbar naast mijn bluetooth icoontje die ik nog nooit gezien heb, en waarvan ik ook geen betekenis kan vinden op internet: een driehoekje met daarin een uitroepteken.

na nog een keer opnieuw opgestart te hebben stond dit icoontje er nog steeds, dus heb ik gekeken wat ik het laatst geinstalleerd heb via Rock en deze verwijderd, dit bleek "Springboard" te zijn, die heb ik ongeveer twee dagen daarvoor geinstalleerd.

nu was het icoontje na nog een keer opnieuw opgestart te hebben weg, dus leek alles opgelost te zijn.

alleen pas vandaag moest ik iemand bellen, om er achter te komen dat al mijn contacten weg zijn!!??

en het ergste is, ik heb van de week mijn pc opnieuw geinstaleerd, en daarop nog geen itunes gezet dus heb nog geen backup van mijn iphone en/of contacten.....

weet iemand wat het icoontje wat ik heb beschreven betekend?
weet iemand of dit vaker voor komt?
weet iemand of ik mijn contacten anders kan terughalen?

Help!

WDS001 10-02-10 13:44

Als je contacten nergens anders opgeslaan zijn, dan zal je die helaas kwijt zijn.

-DUS- 10-02-10 14:30

Mooi ruk... :mad:

ik heb de AddressBook.sqlitedb files al bekeken, maar die zijn ook leeg...

ik snap niet hoe zoiets ineens kan gebeuren...

ik heb wel een backup gamaakt van diverse itunes mappen vanuit de vorige windows installatie om die later terug te zetten, maar ik weet niet of daar nog een backup tussen zit.

als ik geluk heb kan ik daar nog het een en ander uithalen..

we zullen zien.

mvveelen 10-02-10 14:42

Is het niet zo dat je uit een oude reservekopie met bepaalde tools je contacts weer tevoorschijn kunt toveren ? Heb daar iets over gelezen....maar kan het nu niet voor je opzoeken....

-DUS- 10-02-10 15:19

ja daar is inderdaad wel het een en ander over te vinden ja, maar ik zeg al, ik hoop dat ik die backup heb gebackuped..

Bertje 11-02-10 12:02

Ik heb sinds vandaag ook zon driehoekje met uitroepteken in me statusbar.. Wat houd dit in?

Hij werkt nog wel

dutchduc 11-02-10 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bertje (Bericht 415484)
Ik heb sinds vandaag ook zon driehoekje met uitroepteken in me statusbar.. Wat houd dit in?

Hij werkt nog wel

Bij mij is dat icoontje gerelateerd aan het programma lockscreen, vertelt je of er push notificaties zijn binnengekomen. In het lockscreen scherm kan ik deze notificaties ook zien en verwijderen en dan is ook het icoontje weg.

Bertje 11-02-10 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc (Bericht 415513)
Bij mij is dat icoontje gerelateerd aan het programma lockscreen, vertelt je of er push notificaties zijn binnengekomen. In het lockscreen scherm kan ik deze notificaties ook zien en verwijderen en dan is ook het icoontje weg.

hmm okee! Maar t probleem is dat ik niet meer in lockinfo kan omdat me trail verlopen is.. Verwijder em wel


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.