//

Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer

Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort start iphoto op mijn imac niet meer automatisch op als ik mijn iphone aansluit. En als ik iphoto open komt hij ook niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-10, 22:15
lezertjes lezertjes is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Unhappy Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer

Sinds kort start iphoto op mijn imac niet meer automatisch op als ik mijn iphone aansluit. En als ik iphoto open komt hij ook niet meer links in het rijtje voor.
Ik heb al verschillende dingen die ik op forums heb gevonden geprobeerd zoals;
de USB in een andere USB gestopt,
Via fotolader (die mijn iphone ook niet vind),
com.apple.iPhoto.plist uit mijn preferences van mijn bibliotheek gehaald.
Mijn iphone via itunes opnieuw gereset.
De apple care gebeld die er ook niet uitkwamen en me naar T-Mobile stuurden.
Een nieuwe gebruiker op mijn imac aangemaakt.
Alle stekkers en snoeren eruit gehaald en alles weer opnieuw opgestart.
Foto's die ik via mail of whatsupp binnen gehaald heb verwijderd.

Dus al een aardig rijtje maar niets helpt en ik krijg mijn op mijn iphone gemaakte foto's dus niet meer op mijn imac.

Weet iemand raad??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-10, 18:22
zazaf21 zazaf21 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 18
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Was op zich niet zo'n ramp, dacht ik. Totdat ik na een downgrade van 4.0 na 3.1.3 al mijn foto's kwijt ben. Toch jammer. Ben dus benieuwd of je inmiddels een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Of weet misschien iemand anders een oplossing?
  #3  
Oud 23-07-10, 18:34
zazaf21 zazaf21 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 18
Standaard

Nou ja, na het tikken van bovenstaand bericht, vond ik op een Amerikaanse site de gouden tip... Open het programma fotolader terwijl je iphone via usb verbonden is met je mac (ervan uitgaande dat je die hebt). Ontkoppel je iphone dan en sluit hem opnieuw aan en -tadaa- fotolader zal je iphone herkennen. Bij mij tenminste. Het is een vreemde methode, maar het werkt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06
Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. Birdieman1 Desktop-applicaties 9 30-05-10 22:18
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer 00melo00 Jailbreak 0 31-03-10 08:39
iPhoto herkent mijn iPhone niet meer tweeg Desktop-applicaties 3 29-11-08 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.