//

fout melding 14 and kan niet meer herstellen

fout melding 14 and kan niet meer herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, met de overige forumoplossingen kom ik niet verder mee. Probleem is als volgt: het is een nieuwe 16gb 3gs, net ontvangen vers van Tmobile. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-10, 17:52
gajan gajan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard fout melding 14 and kan niet meer herstellen

Hoi,
met de overige forumoplossingen kom ik niet verder mee. Probleem is als volgt: het is een nieuwe 16gb 3gs, net ontvangen vers van Tmobile. Sluit hem aan voor de eerste keer, en registratie gelukt. Iphone met registratie nummer bekend etc...toen verder aangevinkt zelf muziek instellen etc...ik zag ook een update staan dus ik denk laat ik dat maar meteen doen...ondertussen kreeg ik ook een sms en beantwoord deze...geen probleem...bij einde update melding van een fout....dus ik op herstel knop ....aan het einde telkens fout melding 14...10 keer opnieuw gedaan, usb achterkant, itunes herstart, device in usb etc etc...alles lijkt goed te zijn. Ook in itunes bij appraat staat mijn iphone. Echter via diagnose zegt itunes dat er geen iphone is aangesloten. Ook in apparaatbeheer zie ik nergens mijn iphone (wel dus apple usb device)...wie o wie?

HOIHOI: Na hernieuwde installatie itunes (na volledig alle apple software te hebbenw verwijderd) eindelijk een werkend toestel. Ook bleek mijn klok van slag......

Laatst gewijzigd door gajan; 16-02-10 om 21:53. Reden: probleem opgelost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-10, 18:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Probeer hem eens via DFU te herstellen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Groot probleem: Kan niet meer herstellen. vinkdtp Jailbreak 2 07-04-11 22:57
Kan iPhone niet herstellen fout :-((1) help stijnstaessens iPhone algemeen 1 04-04-11 00:04
kan niet meer herstellen Nv22 Archief 2 23-03-11 00:44
Iphone gecrashed, kan niet meer herstellen The_Umpire Archief 0 12-07-10 14:48
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.