//

Georganiseerde iPhone

Georganiseerde iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nog net geen perfectionist ( maar goed ook ) maar ik erger me soms dood aan de manier hoe de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-10, 11:29
Ravenge Ravenge is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 87
Post Georganiseerde iPhone

Hallo allemaal,

Ik ben nog net geen perfectionist (maar goed ook) maar ik erger me soms dood aan de manier hoe de iPhone leeft en werkt. Veel daarvan kun je d.m.v. een aantal hacks en Mobile Substrate toepassingen aanpassen maar sommige dingen blijven gewoon vet irritant

Mijn momentele Springboard:



Ik heb al stacks geprobeerd maar toch vindt ik dat niet lekker werken, categories vond ik op FW 2.x niet heel erg fijn m.b.t. de vastlopers en het vertragend maken van mijn telefoon. Wat ik precies wil, is dat er maar een page is, zoals op mijn momentele springboard en al die applicaties in een map kan stoppen zodat het een overzichtelijke boel blijft.

Is er ook een hack die er voor kan zorgen dat Nike+ op mijn iPhone uitgeschakeld wordt. Niet dat ik het gebruik maar erger me dood aan de menu optie.

Is er iemand die een oplossing weet, of ben ik gewoon een erge perfectionist die ondertussen gewoon doordraait?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-10, 09:52
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Hmz, ik zie het probleem niet zo.. Je hebt echt super weinig apps? Ik heb categories en heb nooit ergens last van.. Ik heb verschillende mappen gemaakt en dit gaat perfect. Alleen als ik mijn games map open moet ik even 3 seconden wachten.. En dat Nike+ staat toch alleen onder instellingen?



Daarnaast kan je nog Poof! gebruiken om alles te verbergen wat je niet wil zien..Maar dat weet je zelf ook vast wel al Vind het ook vervelend als het onoverzichtelijk is.. Maar ik denk dat je inderdaad iets te perfectionistisch bent

Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 16-02-10 om 09:56.
Reageren

Labels
3gs, mobile substrate, perfectionist, probleem, springboard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.