//

Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone...

Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) de Iphone 3GS van mn vriendin geeft om de 5 a 10 seconden een irritante popup dat "Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone..." ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-10, 22:07
Elgrande Elgrande is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone 3GS - Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone...

de Iphone 3GS van mn vriendin geeft om de 5 a 10 seconden een irritante popup dat "Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone..." het is stomme er van is dat de melding komt als er niks is aangesloten. krijg nu zelfs de melding als hij met itunes aan het syncen is. Dus is de melding is hardstike onterecht.
nu heb ik hier op Google gezocht en kom hier best een hoop over tegen.
- Restore uitvoeren.
- Dock connector schoon blazen.
- Headphone connector schoon blazen.
- Fabrieks instellingen terugzetten.
- Firmware updaten.
- ...
heb dit alles al een paar keer uitgevoerd en de melding blijft op het scherm komen.
Wie o Wie weet hier meer over en kan me hier mee helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-10, 12:13
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik heb dit zelfde probleem net gehad. Dit betekend dat je dock connector stuk is/gaat. Ik kon na een tijdje niet eens meer opladen. Heb hem gister laten repareren bij dailyphone. 65 euro. Niet aan te raden overigens. Heb er alleen maar problemen bij!
  #3  
Oud 17-02-10, 12:27
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Hebben jullie dit topic al bekeken? Daar staat een fix in .
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide iNeil iPhone algemeen 110 01-09-11 22:26
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) Deniz Archief 71 08-12-09 16:10
Iphone 2g laad niet meer op, melding: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone japanner Archief 2 09-11-09 19:09
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER vreddie007 iPhone algemeen 2 07-10-09 10:42
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone SneakerStyle iPhone algemeen 4 03-10-08 08:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.