//

IPhone 3GS home button software probleem

IPhone 3GS home button software probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort problemen met mijn home button. Met de knop zelf is niks mis, hij klikt gewoon goed etc maar de Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-02-10, 17:42
timon1989 timon1989 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard IPhone 3GS home button software probleem

Hallo,

Ik heb sinds kort problemen met mijn home button. Met de knop zelf is niks mis, hij klikt gewoon goed etc maar de Iphone registreert niet meer dat er op gedrukt word.
Het begon op een avond dat m'n zus even een spelletje erop aan het spelen was (is ook niet slim ik weet het Toen ik hem later die avond zelf oppakte begon de telefoon heel raar te doen. De iphone sprong automatisch op stembediening en ging automatisch naar de Ipod dus alsof je de homeknop ingedrukt houd of er 2 keer op klikt. Maar hij reageert dus niet daadwerkelijk als ik er zelf op druk.
Dus ik zit nu met een Iphone die steeds automatisch op stembediening vliegt en waarvan de homebutton niet werkt.. Soms krijg ik ook het icoon in beeld dat ik hem moet aansluiten aan Itunes om te reseten. Ik heb dit ook meerdere malen gedaan maar het heeft helaas niks geholpen.
Zijn er ook nog andere manieren om de Iphone te reseten?

Een ander "klein" detail is dat ik momenteel tot en met mei in Indonesië zit en hier geen apple of T-mobile stores zijn, alleen IBox shops, die wel officiele apple producten verkopen. Weet iemand hoe het zit met internationale garantie etc?

Timon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-10, 20:53
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heeft je zus misschien iets ingesteld in de Beperkingen, c.q. Toegankelijkheid? Kijk hier bijv. eens.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 11-06-10, 15:19
canga canga is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: popo
Berichten: 3
Standaard zelfde probleem!!!

Beste Timon,

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Zomaar uit het niets begon die raar te doen. Ik heb geen jailbreak of andere rare dingen op mn iphone gezet,dus... Steeds maar weer de stembediening en home knop reageert niet of na een tijdje pas. Ik heb de iphone teruggezet naar fabrieksinstellingen, alles bleef zelfde, dus dan maar resetten, ook hetzelfde gebleven... Ik zou graag willen weten hoe jij het probleem hebt opgelost, want blijkbaar gaat het niet via itunes of reset knop...

Groetjes,

Stefan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timon1989 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds kort problemen met mijn home button. Met de knop zelf is niks mis, hij klikt gewoon goed etc maar de Iphone registreert niet meer dat er op gedrukt word.
Het begon op een avond dat m'n zus even een spelletje erop aan het spelen was (is ook niet slim ik weet het Toen ik hem later die avond zelf oppakte begon de telefoon heel raar te doen. De iphone sprong automatisch op stembediening en ging automatisch naar de Ipod dus alsof je de homeknop ingedrukt houd of er 2 keer op klikt. Maar hij reageert dus niet daadwerkelijk als ik er zelf op druk.
Dus ik zit nu met een Iphone die steeds automatisch op stembediening vliegt en waarvan de homebutton niet werkt.. Soms krijg ik ook het icoon in beeld dat ik hem moet aansluiten aan Itunes om te reseten. Ik heb dit ook meerdere malen gedaan maar het heeft helaas niks geholpen.
Zijn er ook nog andere manieren om de Iphone te reseten?

Een ander "klein" detail is dat ik momenteel tot en met mei in Indonesië zit en hier geen apple of T-mobile stores zijn, alleen IBox shops, die wel officiele apple producten verkopen. Weet iemand hoe het zit met internationale garantie etc?

Timon
  #4  
Oud 11-06-10, 19:20
Zunne Zunne is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Ik had hetzelfde met een gloednieuwe.. Ik dacht ook dat het vast een of ander softwareprobleem zou zijn, want de knop klikte prima en soms deed hij het weer een tijd lang gewoon goed. Toch maar na twee dagen teruggestuurd, omdat ik niet vertrouwde. Uiteindelijk bleek het toch echt aan de knop zelf te liggen. Wat weet ik niet precies, maar ze gaan wel vaker stuk. Kan stof zijn, kan zijn dat een of ander veertje of pootje niet goed terug omhoog beweegt, etc..
  #5  
Oud 11-06-10, 20:20
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat de knop goed klikt zegt niet zoveel. Is in 99% van de gevallen gewoon een hardware defect.
  #6  
Oud 13-06-10, 17:36
canga canga is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: popo
Berichten: 3
Standaard Iphone

Hmmm.. Ik heb gehoord dat je van Apple een nieuwe Iphone krijgt als er iets mis is en vrienden zeiden dat ik blijkbaar een nieuwe zou krijgen, omdat Apple geen reparaties uitvoert, maar een nieuwe iphone geeft..
Wat heb jij gekregen als ik vragen mag??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zunne Bekijk bericht
Ik had hetzelfde met een gloednieuwe.. Ik dacht ook dat het vast een of ander softwareprobleem zou zijn, want de knop klikte prima en soms deed hij het weer een tijd lang gewoon goed. Toch maar na twee dagen teruggestuurd, omdat ik niet vertrouwde. Uiteindelijk bleek het toch echt aan de knop zelf te liggen. Wat weet ik niet precies, maar ze gaan wel vaker stuk. Kan stof zijn, kan zijn dat een of ander veertje of pootje niet goed terug omhoog beweegt, etc..
  #7  
Oud 13-06-10, 17:57
Zunne Zunne is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Volgens mij hebben ze het gerepareerd, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet zeker. Alles verliep via de winkel waar ik m had gekocht en die stuurden hem Naar het Apple Repair Centre. Dus repareren doen ze ook wel. Zes weken (!) later had ik weer een iPhone. Volgens mij is het ook wel een vrij simpele reparatie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 3g Home Button probleem tlbuis iPhone algemeen 0 12-05-11 18:16
Home Button klemt iPhone 4 MartijnMIC iPhone algemeen 2 27-04-11 22:59
Speling bij de home button iphone 4 Whistler iPhone algemeen 23 23-12-10 22:20
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed styloboy7 iPhone algemeen 3 24-09-10 13:52
probleem home button! slecht contact! FamousD iPhone algemeen 2 27-12-09 11:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.