//

Scrollen binnen een pagina

Scrollen binnen een pagina discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Soms kom ik wel eens met mijn iPhone op een site via safari. Naar beneden/boven scrollen met de pagina zelf is dan geen probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-02-10, 10:49
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard Scrollen binnen een pagina

Goedemorgen,

Soms kom ik wel eens met mijn iPhone op een site via safari. Naar beneden/boven scrollen met de pagina zelf is dan geen probleem. Soms komt het voor dat op die pagina weer een kleine subpagina met tekst staat waar je dan ook weer mee naar beneden/boven moet scrollen om de rest van de tekst te kunnen lezen. Dit lukt mij helaas niet. Als ik probeer te scrollen gaat de hele pagina mee ipv dat kleine stukje waar de tekst staat. Als ik het probeer door met mijn vingers schuin uit elkaar te gaan, maakt hij alleen de pagina groter. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Alvast bedankt voor jullie hulp/reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-10, 11:42
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

2 vingers tegelijk om hoog en omlaag bewegen op het stukje wat je wilt scrollen. Werkt niet altijd heel soepel, maar wel de enige manier.
  #3  
Oud 17-02-10, 11:46
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
2 vingers tegelijk om hoog en omlaag bewegen op het stukje wat je wilt scrollen. Werkt niet altijd heel soepel, maar wel de enige manier.
2 vingers tegelijk omhoog en omlaag uit elkaar neem ik aan toch. Dat heb ik ook al eens geprobeerd. Werkte ook niet. Zal het nog wel eens proberen.
  #4  
Oud 17-02-10, 11:55
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Neen hij bedoelde met twee vingers samen naar beneden of naar boven scrollen in het stukje dat je wil scrollen. Dus bv gewoon wijs- en middenvinger samen naar beneden glijden.
  #5  
Oud 17-02-10, 13:05
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Hah, nooit geweten...En ik heb de iPhone al sinds de 2G/Classic Nooit te laat om te leren dus
  #6  
Oud 17-02-10, 20:31
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 Bekijk bericht
Neen hij bedoelde met twee vingers samen naar beneden of naar boven scrollen in het stukje dat je wil scrollen. Dus bv gewoon wijs- en middenvinger samen naar beneden glijden.
Ok duidelijk. Ben weer iets wijzer geworden . Ga het zo uitproberen. Dank voor de uitleg.
  #7  
Oud 18-02-10, 13:45
Rodajo Rodajo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 36
Standaard

Gisterenavond uitgeprobeerd en het werkt perfect. Hoef ik niet meer te zitten schelden omdat ik iets niet helemaal kan lezen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pagina weergeven binnen rounded box dannyhtek Ontwikkelen voor iOS 1 30-04-11 10:43
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? Marijkevdb iPad algemeen 1 11-12-10 23:08
Achtergrond is een lege pagina jensen iPhone algemeen 10 22-06-10 18:18
Met één webapp meerdere pagina's in Safari openen praatpaal iPhone Apps 5 19-06-10 10:40
internet laad maar één pagina bgirl Yess iPhone algemeen 6 26-05-10 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.