//

Gmail Iphone

Gmail Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Gmail nu op mijn Iphone geinstalleerd. Zit met 2 dingen. 1: De mappen structuur die ik zie als ik bij gmail op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-10, 12:14
Lyrix Lyrix is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 40
Standaard Gmail Iphone

Ik heb Gmail nu op mijn Iphone geinstalleerd.
Zit met 2 dingen.

1: De mappen structuur die ik zie als ik bij gmail op de site zie als ik inlog komt niet overeen met de structuur op mijn iphone.
Deze heten labels. Ook als ik op verbergen klik in Gmail blijven ze zichtbaar op mijn iphone.
Is dit te wijzigen?

2: Ik heb een aantal mail adressen in Gmail zitten en wil dat alle mails beantwoord worden van 1 email adres.
Dit is in gmail in te stellen, maar op de iphone pakt ie steeds het adres van het gmail account ipv het domein adres dat ik heb ingesteld in gmail.
Is hier ook een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-10, 12:27
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lyrix Bekijk bericht
2: Ik heb een aantal mail adressen in Gmail zitten en wil dat alle mails beantwoord worden van 1 email adres.
Dit is in gmail in te stellen, maar op de iphone pakt ie steeds het adres van het gmail account ipv het domein adres dat ik heb ingesteld in gmail.
Is hier ook een oplossing voor?
Je hebt maar 1 gmailadres ingesteld op je iPhone? (hetgeen waarmee je altijd wil antwoorden?)
Dan is het logisch dat je alleen maar vanaf dat adres kan mailen. Je iPhone kan niet raden dat er nog meerdere zijn.

Heb dat ook met telenet en gmail.
Ik beantwoord alles via gmail en alle mail komt ook binnen op gmail.
Maar heb wel mijn telenet mail moeten toevoegen op de iPhone alvorens ik kon selecteren via welke mail ik wil replyen in gmail.

De telenet mail staat op handmatig en die open ik nooit op de iPhone. Zo komt er ook nooit automatisch mail binnen op die account.

Laatst gewijzigd door Bomans; 19-02-10 om 12:30.
  #3  
Oud 19-02-10, 12:31
Lyrix Lyrix is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 40
Standaard

Als ik op Gmail inlog (web) staan daar al mijn accounts.
Daar heb ik ingesteld dat hij alle mails moet beantwoorden met het adres dit@lyrix.nl
Waarom neemt ie dat niet mee op de iphone dan?
Als ik nu die popbox ook moet instellen op mijn iphone wat heeft gmail dan nog voor nut?
Zit ik nog met 2 accounts.
Ik vind het juist zo makkelijk dat Gmail met meerdere accounts kan werken.
Blijkbaar werkt dit dus niet op de iphone.

Hoe heb je dit ingesteld dan?

Laatst gewijzigd door Lyrix; 19-02-10 om 12:35.
  #4  
Oud 22-02-10, 22:58
Benny16 Benny16 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Kan iemand mij met het volgende helpen?
Ik ben een nieuwe iPhone gebruiker en heb mijn gmail account in mijn iPhone geconfigureerd.
Ik heb gedacht dat mijn email in mijn iphone net zo werkt als bij Outlook.
Met Outlook haal ik mijn e-mail binnen en ik kan het in thuis in mijn computer in uit mijn inbox deleten en dan prullenbak legen. Als ik in Gmail inlog vind ik alles nog net zo als voor dat ik mijn mail naar Outlook had gedownload. D.w.z. de in Outlook gelezen en verwijderde mail is op de server nog in de inbox en moet ik het zelf daar weer verwijderen. Dit heb ik zelf ook zo ingesteld.
Werkt de iPhone niet net zo als Outlook? Maak ik soms een denkfout? Werkt de email op de iPhone net zo als de Gmail waarop ik inlog als ik niet thuis ben?
Graag assistentie. Bij voorbaat dank.
Benny16
PS: Dit is de eerste keer dat ik in een forum bezig ben. Sorry als ik dit niet volgens het boekje doe.

Laatst gewijzigd door Benny16; 22-02-10 om 23:00.
  #5  
Oud 22-02-10, 23:37
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

De email op je iPhone werkt inderdaad net als je webmail. Als je dingen verwijderd op je iPhone worden ze ook direct van de server gewist. Niet zoals in Outlook dus..
  #6  
Oud 28-02-10, 16:41
marque marque is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lyrix Bekijk bericht
Als ik op Gmail inlog (web) staan daar al mijn accounts.
Daar heb ik ingesteld dat hij alle mails moet beantwoorden met het adres dit@lyrix.nl
Waarom neemt ie dat niet mee op de iphone dan?
Als ik nu die popbox ook moet instellen op mijn iphone wat heeft gmail dan nog voor nut?
Zit ik nog met 2 accounts.
Ik vind het juist zo makkelijk dat Gmail met meerdere accounts kan werken.
Blijkbaar werkt dit dus niet op de iphone.

Hoe heb je dit ingesteld dan?
ik had het zelfde probleem. ik lees mijn web mail via mn gmail account. en als je antwoord via de iphone pakt hij alleen je gmail adres.

na wat googlen ben uiteindelijk op deze site terecht gekomen. stel het in volgens de instructiesin en je kan ook met gmail op je iphone via meerdere accounts antwoorden. je moet het wel bij ieder bericht hand matig instellen.
Using a Gmail Account with Multiple Addresses on the iPhone and iPod Touch | Mark Wilkinson


succes
  #7  
Oud 28-02-10, 17:28
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Marque, ligt eraan hoe je het instelt, wat je zegt geldt alleen bij een nieuw bericht.

Ik heb allereerst gmail ingesteld als IMAP (dus niet als POP) en dat heeft als voordeel dat overal op elke computer de email synchroon is.

Verder als ik reageer op een email pakt gmail automatisch dát adres, mits je hebt ingesteld dat hij alleen die uitgaande server (die je ingevuld hebt bij je instellingen) mag gebruiken.

Werkt super hoor!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail vs. iPhone Benny16 iPhone algemeen 7 09-10-10 11:39
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
Gmail op iPhone zeghetmaar iPhone algemeen 4 02-12-09 01:51
Gmail iPhone Jasn iPhone algemeen 1 14-09-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.