iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Accu binnen 4 uur leeg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/54485-accu-binnen-4-uur-leeg.html)

iDavid 19-02-10 20:29

Accu binnen 4 uur leeg
 
Hallo mensen,

Vanochtend was mijn iPhone volledig opgeladen. Had de hele nacht in de lader gezeten.

5 uur later kreeg ik al de melding dat ik nog maar 20% lading had. Ik had alleen wat muziek geluisterd en op weg naar school heel ff Safari gebruikt.

Ik dacht, dat kan nooit waar zijn.. Is gewoon een fout aanduiding. Maar na de reboot was hij al 17%.. Binnen een half uur was hij totaal leeg! Met alleen een beetje muziek.

Vanmiddag heb ik hem weer in de lader gehad, weer 100% opgeladen. Nu loopt ie nog sneller leeg. Als ik enkel muziek afspeel gaat er elke 1,5 minuut een procent af.

Is mijn accu nu gewoon rot, of licht het aan mijn 3.1.3 firmware met jailbreak?

Ik had hiervoor nooit problemen met mijn accu.. sinds vanochtend in 1x

Bedankt.

Destiny 19-02-10 23:57

Waarschijnlijk ligt het aan je jailbreak.

PeterTe 20-02-10 00:29

Het licht eraan welke dingen je download via jailbreak ;). Van dingen die op de achtergrond draaien en ook thema´s gaat de batterij ook snel leeg, maar ook van Bluetooth, locatiebepaling, 3G, Wi-Fi. Het scherm slurpt ook accu, dus als je die vergeet uit te doen gaat het ook snel!

iDavid 20-02-10 13:49

Ja maar deze jailbreak heb ik al meer dan een week. En voorheen ook altijd de zelfde instellingen.

Bluetooth staat gewoon uit.

Phille023 20-02-10 22:18

Ik heb sinds 3.1.2 ook vaak de indruk dat mijn batterij hopeloos snel af gaat. Ik heb nochtans via sbssetting niks speciaals opstaan. SSH heb ik ook afstaan dus ik zou niet weten wat ik dan nog kan doen.

arjandeg 20-02-10 23:09

Sinds een paar dagen het zelfde probleem.
Ik heb wat app's de geupdate en toen begon de ellende.
Voor mij een goede leer als ik straks de boel weer goed heb.
Geen update's meer doen, als het werkt werkt het...

ZeniaC 21-02-10 13:59

Het hoeft niet altijd aan de jailbreak of firmware te liggen. Sommige pagina's die je bezoekt met Safari blijven data binnenhalen, zelfs als je op de Home-knop drukt om terug te keren naar je springboard.

Test dit door Safari "hard" te sluiten door je Home-knop in Safari ingedrukt te houden tot Safari sluit en je terugkeert naar je Springboard. Probeer vervolgens een dagje geen Safari te gebruiken (dat is moeilijk ;)).

Kijk even of je accu nog steeds zo kort meegaat.

iMario 21-02-10 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZeniaC (Bericht 418998)
Het hoeft niet altijd aan de jailbreak of firmware te liggen. Sommige pagina's die je bezoekt met Safari blijven data binnenhalen, zelfs als je op de Home-knop drukt om terug te keren naar je springboard.

Test dit door Safari "hard" te sluiten door je Home-knop in Safari ingedrukt te houden tot Safari sluit en je terugkeert naar je Springboard. Probeer vervolgens een dagje geen Safari te gebruiken (dat is moeilijk ;)).

Kijk even of je accu nog steeds zo kort meegaat.

Home button ingedrukt houden zal niets opleveren op firmware 3.x.x. Beter: druk op het tablad-icoontje en sluit alle pagina's door op de rode kruisjes te drukken. Of: druk op de powerknop tot de rode slider verschijnt en houdt vervolgens de home button ingedrukt.

kerozine 22-02-10 13:45

Binnen 4 uur dat is te overdreven....
Gebruik je sbsettings en memtool ?

iDavid 17-03-10 20:34

Ja mensen maar het is echt zo! 4 uur en hij is totaal leeg. Als ik hem aan heb staan en ik swipe alleen tussen mijn springboards is ie al in 1 uur leeg. Ongeveer elke 35sec gaat er 1% af!

SBSettings heb ik, maar SSH staat uit, bluetooth uit enz. Alleen 3G staat aan. Maar ook met 3G uit loopt ie snel leeg.
Ik ga hem nu herstellen want dit is echt niet leuk meer.

iDavid 17-03-10 23:20

Opnieuw geinstalleerd en nu nergens meer last van... wss iets verkeerds gedownload uit cydia oid


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.