//

iPhone 2G simvrij maar moet activeren

iPhone 2G simvrij maar moet activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iPhone 2G van een vriend in me handen ben al aantal dagen aan het searchen naar een oplossing.. de iPhone 2G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-10, 14:10
marivinho marivinho is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard iPhone 2G simvrij maar moet activeren

hallo,

ik heb een iPhone 2G van een vriend in me handen ben al aantal dagen aan het searchen naar een oplossing..

de iPhone 2G is simvrij maar heeft een activatie nodig
als ik me eigen simkaart erin doet heeft hij wel volledige bereik
maar je blijf steeds de Stekkertje zien...

wie kan er helpen..?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone moet geactiveerd worden, een hardware unlock kan ik dan activeren? miicker Jailbreak 7 14-10-10 23:55
iPhone: 'Moet' splinternieuwe iPhone herstellen, maar lukt niet! (geen jailbreak) svan Jailbreak 9 14-09-10 09:53
iPhone activeren via iTunes ( Maar geen service) Kroon88 iTunes 2 12-04-10 21:51
iPhone: iphone moet geactiveerd worden maar gaat niet via jailbreak programma's. natenextdoor Jailbreak 18 02-01-10 22:19
hoe moet ik iphone activeren zonder simkaart? rubenpeters Archief 1 04-11-09 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.