//

vochtschade, maar geen sticker:s

vochtschade, maar geen sticker:s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag na 6 weken mijn telefoon binnen gehad (solid vision ofzo) omdat de trilfunktie niet meer werkte. "wordt niet gemaakt onder garantie 280e reparatiekosten ivm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-10, 23:28
devi74 devi74 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard vochtschade, maar geen sticker:s

vandaag na 6 weken mijn telefoon binnen gehad (solid vision ofzo) omdat de trilfunktie niet meer werkte. "wordt niet gemaakt onder garantie 280e reparatiekosten ivm waterschade (onmogelijk gewoon). dus natuurlijk niet laten repareren na 6 weken zonder telefoon en 60 euro nakijk kosten (2 schroeven open draaien) heb ik mn telefoon weer in handen. ik maak die 2 schroeven zelf wel open en kijk in de telefoon (garantie heb je toch al ni) en wat zie ik tot mijn verbazing helemaal geen sticker erop. waar is die sticker gebleven????

ik denk dat het allemaal oplichterij is. ze mochten zogenaamd niets meer aan die toestel doen, maar de sticker hebben ze er maar afgehaald. want stel je voor dat ik dat sticker zie waar misschien zelfs helemaal niets mee aan de hand was..

dus mensen, vind je garantie heel belangrijk begin dan niet aan de iphone.. je bent gewaarschuwd...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-10, 11:58
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Was het niet software matig misschien helpt een restore?
Als je toestel jonger is dan 6 maanden moet de fabrikant bewijzen dat de defect komt door de vocht. Anders is het gewoon garantie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vochtschade aangetroffen, geen garantie: Wat nu? carlo iPhone algemeen 568 17-01-16 14:40
Geen backlight, vochtschade philippefeij iPhone algemeen 5 08-01-12 19:06
Is dit vochtschade? The Unbelievable iPhone algemeen 3 10-12-10 16:46
garantie apple vochtschade ?? ReneK iPhone algemeen 0 13-09-10 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.