//

Volume knop 3Gs kapot

Volume knop 3Gs kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) BALEN! De volumeknop aan de zijkant van mijn 3Gs uit Belgie is sinds vandaag kapot.. kan hem met geen mogelijkheid meer harder zetten, en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-02-10, 17:40
En Weg En Weg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Exclamation Volume knop 3Gs kapot

BALEN!

De volumeknop aan de zijkant van mijn 3Gs uit Belgie is sinds vandaag kapot.. kan hem met geen mogelijkheid meer harder zetten, en het volume staat nu nog maar op 2 blokjes dus kan degene die mij belt amper verstaan.
(het gaat om het volume tijdens het (normaal) bellen, en dus niet om speaker bij afspelen van muziek of film etc!!)

Het is een toestel uit Belgie, en gebruik hem met Vodafone dus teruggaan naar de winkel is niet echt een handige optie.. heb uiteraard wel de bon dus echt laatste mogelijkheid is terug naar belgie en het toestel 5 wkn kwijt zijn voor reparatie..

Heb al geprobeerd mijn toestel via Bluetooth aan te sluiten met een Parrot, wat uiteraard is gelukt. Ik hoopte dat wanneer ik aan de volume knop Parrot zou draaien, het volume van de oor-speaker in het toestel ook harder zou worden gezet, maar dan verschijnt in Iphone beeld alleen de balk voor bluetooth-volume!?!?! Wanneer ik hem dan weer afkoppel staat het speaker volume van normaal bellen nog steeds zacht...

Weet iemand een optie? Is er toevallig geen programmatje voor??

HELP!!??

Thanks alvast..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-10, 17:42
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij je toestel zat ook een (niet-bluetooth) koptelefoon met volumeregeling. Inpluggen en die gebruiken. Je ziet het mss niet direct, maar aan het snoer zit een klein wit vierkant ding en daar zitten ook volumeknoppen op.
  #3  
Oud 23-02-10, 17:44
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

En gewoon terug gaan, valt lijkt me gewoon onder de garantie...
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 23-02-10, 17:50
En Weg En Weg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest Bekijk bericht
Bij je toestel zat ook een (niet-bluetooth) koptelefoon met volumeregeling. Inpluggen en die gebruiken. Je ziet het mss niet direct, maar aan het snoer zit een klein wit vierkant ding en daar zitten ook volumeknoppen op.
Mhhh die zat er bij mij niet bij... heel vreemd!?!?!!

ga eens kijken of ik die ergens in een winkel even kan lenen..

Bij mijn oude Iphone uit US, de alleererrste ooit, zat alleen play en pause knop, vandaar dat ik hier nog niet aan gedacht had...

Goede tip!! DANK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Bekijk bericht
En gewoon terug gaan, valt lijkt me gewoon onder de garantie...
Niet echt handig om vanuit Amsterdam naar Antwerpen te moeten rijden voor een volumeknop vraag, dan horen dat je hem 5 weken kwijtbent waarna je vervolgens weer een keer heen en weer kan om hem op te halen na reparatie... dus als het anders kan!?!?! Dan graag

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 24-02-10 om 10:14. Reden: mQuote-functie gebruiken a.u.b.
  #5  
Oud 23-02-10, 17:53
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ging er vanuit dat die er standaard bijzitten. Bij mijn standaard t-mobile iphone 3gs zat die in elk geval wel. Je kunt dus ook een andere iphone bezitter even vragen of je 'm even mag lenen.
  #6  
Oud 23-02-10, 17:53
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Je kan hem ook opsturen, al ben ik daar geen voorstander van. Maar terug gaan ermee zou ik zeker doen.
  #7  
Oud 24-02-10, 09:23
En Weg En Weg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

****!!

Als ik de koptelefoon insteek en daarmee het volume harder zet, dan is dat alleen voor het volume van de koptelefoon tijdens het bellen.... *zucht*

Dus als ik hem er daarna weer uittrek dan is het belvolume voor gewoon bellen weer zo laag als dat het stond....

grrrrrrr

Is hier echt geen andere mogelijkheid voor???? Lees dat je bij een jailbreak Iphone een app kan installen om het standaard volume in te stellen... Nu geen optie meer dan alleen terug naar de winkel??

EDIT
Ik lees nl dit uit en oud topic:

Zelf gevonden nota bene en de meest ideale instelling!
/system/library/privateframeworks/celestial.framework/CategoryMinimumVolumes.plist.

Phonecall setting van 0.065 veranderd naar 1. Mijn
iphone gereboot en ik kan de mensen lekker goed verstaan nu zowel met mijn nonhandsfree als handsfree. heerlijk. Ik denk dat een als minimum 0.8 ga instellen.


Dat kan alleen bij een jailbreaked Iphone zkr??


Laatst gewijzigd door Timmeh_; 24-02-10 om 10:12. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #8  
Oud 24-02-10, 10:15
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door En Weg Bekijk bericht
Dat kan alleen bij een jailbreaked Iphone zkr??
Ja, maar ik zou dat dan toch eens overwegen als ik jouw was. Er is namelijk ook een tweak om het volume van de iPhone aan te passen met SBSettings, op je scherm dus in plaatst van met de knoppen.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume Knop agui iPhone algemeen 1 23-02-11 22:35
Iphone Volume knop kapot? forrestgumpx iPhone algemeen 8 23-02-10 17:33
ipod volume knop doet raar (3GS 32GB 3.1.2) optimusprime iPhone algemeen 11 17-10-09 15:12
Volume knop tweak? hopje123 Jailbreak apps en thema's 2 07-09-09 15:52
Volume knop er af?! knrd iPhone algemeen 2 15-10-08 07:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.