newbee backup firmware 3gs? hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) oke ik heb hier en daar beetje rondgesnuffeld. en weet dat je via itunes een backup kunt maken met rechtermuisknop etc. maar mijn vraag is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
newbee backup firmware 3gs? hoe?
oke ik heb hier en daar beetje rondgesnuffeld. en weet dat je via itunes een backup kunt maken met rechtermuisknop etc.
maar mijn vraag is maakt ie dan ook gelijk een backup van de firmware? zo nee hoe maak je nou een backup van de firmware? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De firmware hoef je niet te backupen. Die kun je gewoon herstellen dmv de herstel of update knop in iTunes.
|
|||
|
|||
Citaat:
thanks Xx |
Labels |
backup, backup firmware, firmware |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgraded Firmware/Can't Backup | masterwhoosaa | iPhone algemeen | 0 | 15-01-11 21:22 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
Hoe doe ik wake on lan met iphone? (newbee) | borgqueenx | iPhone Apps | 9 | 13-11-09 15:56 |
Hoe firmware controleren? [Gesimlockte 3GS] | Baphi | Archief | 6 | 24-10-09 20:49 |
Iphone firmware 2.0 adresboek backup | Statrosa | iPhone algemeen | 5 | 21-07-08 03:14 |
|
|