iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Selecteren/verwijderen meerdere e-mails (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/549-selecteren-verwijderen-meerdere-e-mails.html)

norefje 03-10-07 19:28

Selecteren/verwijderen meerdere e-mails
 
Hoi,

Ik gebruik mijn iphone icm met mijn zakelijk emailadres en wil graag meerdere mails selecteren en als 'gelezen' markeren.
Heeft iemand enig idee hoe je meerdere emails in 1 keer kunt selecteren?

Grtz

Spree 03-10-07 20:02

Dat kan niet helaas.

Smaus 03-10-07 20:14

Helaas heeft de iPhone in zijn huidige vorm niet zoiets als multiselect (het selecteren van meerdere items). Ik persoonlijk vind dit een stevig gemis, zeker bij, zoals aangegeven door de topicstarter, bij zakelijk gebruik...

Ddg 05-10-07 22:08

Alle mailtjes verwijderen!
 
Is er een manier waarom ik alleen nieuwe mail op m'n iphone binnen krijg?
Ik heb nu 300 mailtjes er in van m'n gmail!
Dit komt omdat ik ze alleen lees via de pop van de mail van m'n mac!

Idee?

pwain 06-10-07 08:52

Ik vrees ervoor dat dit niet mogelijk is.

whosnext 02-02-08 08:59

Dit is jammer tevens kun je niet alle tekst selecteren

Ook merk ik met gprs een enorme vertraging in het toetsenbord

Toch nog wat minpuntjes van de iphone

Vonny 07-02-08 10:17

Beste Iphone'ers,

is er al een oplossing (app) hieromtrent ondertussen om diverse mails ineens te deleten?

tulpengek 04-03-08 14:43

@Vonny, dat zou inderdaad een verademing zijn :o

ulyss 25-05-08 23:50

nog steeds niets?

whosnext 26-05-08 08:12

Nee nog steeds niet

PauluS87 26-05-08 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vonny (Bericht 57435)
Beste Iphone'ers,

is er al een oplossing (app) hieromtrent ondertussen om diverse mails ineens te deleten?

Nopes, sorry. Ik heb overal rond gezocht en niks! Als er iemand is die het wel vind, die geef ik een koekje :)

colliehome 30-07-08 07:56

Ben ik vroeger zo geen progje tegen gekomen op mijn iPod Touch??? kan iemand even mijn geheugen opfrissen....

FrankL 08-12-08 18:36

e-mails verwijderen
 
Ik lees hier over problemen/vragen om b.v. in een keer mails uit je inbox te verwijderen, maar nergens iets hoe je uberhaupt een mail verwijdert. Wanneer ik dat doe krijg ik een melding terug "Bericht kan niet verplaatst worden naar de postbus 'prullenmand'". Waar die overigens te vinden is is mij eveneens een compleet raadsel.

Frank-mobiel@presstige.nl

i-dennis 27-02-10 12:50

Ik heb de 3GS en druk eerst op het mailacount die ik wil bekijken. Dan op inkomend daarna op wijzig (rechtsboven) dan komen er rondjes voor al je berichten waar je de mails die je wil verwijderen/verplaatsen kan selecteren. Als je dit heb gedaan druk je op verwijderen of of verplaatsen naar en thats it. Suc6

whosnext 27-02-10 12:59

Echt waar...
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door i-dennis (Bericht 421405)
Ik heb de 3GS en druk eerst op het mailacount die ik wil bekijken. Dan op inkomend daarna op wijzig (rechtsboven) dan komen er rondjes voor al je berichten waar je de mails die je wil verwijderen/verplaatsen kan selecteren. Als je dit heb gedaan druk je op verwijderen of of verplaatsen naar en thats it. Suc6

Joh echt waar lol :)... maar dit is niet wat we bedoelen... :D

We bedoelen niet per mail selecteren maar je gehele mailbox leeg te maken in een keer.
Dus als je hier een passende oplossing voor hebt horen we dat graag. :cool:

Bomans 27-02-10 13:07

Dit is toch echt wel de enige oplossing en volgens mij wel degelijk wat er toen bedoeld werd.

whosnext 27-02-10 16:11

Dacht het niet !
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 421410)
Dit is toch echt wel de enige oplossing en volgens mij wel degelijk wat er toen bedoeld werd.


Nee als je 100 mails per dag krijgt dan zit ik niet te wachten om deze PER MAIL te moeten selecteren om ze vervolgens te moeten verwijderen.

Tuurlijk zal dit voor de huis tuin en keuken gebruikert volstaan maar voor zakelijk gebruik nog steeds geen goede oplossing.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.