//

Internet probleem

Internet probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al veel gelezen en veel geprobeerd (telefoon winkel geweest,T-mobile gebeld..) maar helaas ik kom er niet uit.. Vandaar dat ik het hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-10, 19:58
sher04 sher04 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard Internet probleem

Hallo,

Ik heb al veel gelezen en veel geprobeerd (telefoon winkel geweest,T-mobile gebeld..) maar helaas ik kom er niet uit..
Vandaar dat ik het hier nog probeer..

Ik heb het oude toestel van mijn moeder gekregen omdat zei niet meer er mee deed dan bellen..
Het gaat om een Iphone 3G geen jailbreak..!

Ik heb toen een BEN sim only aangevraagd met internet..
Ik ging ervan uit dat het BEN abonnement sowieso niet zou werken en ben vanmiddag naar een bedrijfje geweest dat professioneel telefoons jailbreaked..
De jongen vertelde mij dar waarschijnlijk een jailbreak niet eens nodig zou zijn en deed het BEN kaartje in de Iphone en hij werkte..
Alleen toen ik internet wilde opstarten gaf die aan dat ik geen internet heb bij dit abonnement..

Het kwam er op neer dat de instellingen niet goed stonden en we hebben nu van alles geprobeerd om de instelling goed te zetten.. (instelling ANP?? als ik het goed heb)
Deze instelling staat niet op mijn Iphone... We denken dat het komt door de update naar 3.1.3 (Komt het daar door??)

Nu is deze Iphone 1 jaar oud en zou T-mobile mij dus een unlock code kunnen sturen... Zou het internet dat eventueel wel werken..??

Iemand enig idee wat ik nu kan doen..?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet probleem rammie2000 Internet in buitenland (roaming) 0 03-05-11 23:14
internet probleem.... k4yraa Internet in buitenland (roaming) 0 01-03-11 16:31
Internet Probleem! help! Rob_Hoi Archief 3 22-02-10 20:05
iPhone 3G internet probleem t!mmy iPhone algemeen 5 07-10-09 08:21
Draadloos internet / Wi-Fi probleem. markjongkind Wi-Fi 4 14-07-08 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.