//

Iphone dood?

Iphone dood? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Net heb ik de meeste topcis doorgenomen met soortgelijke titel en nergens vond ik mijn antwoord. Onlangs kocht ik een iphone via het internet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-10, 23:35
Doortje Doortje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard Iphone dood?

Hoi!

Net heb ik de meeste topcis doorgenomen met soortgelijke titel en nergens vond ik mijn antwoord.
Onlangs kocht ik een iphone via het internet. Eergistren was de batterij zo plat dat hij uitviel. Nu krijg ik hem niet meer opgeladen. In andere topics zeggen mensen om hem te resetten of iets dergelijks te doen, maar daar zag je wel nog iets op je iphone verschijnen of kon je nog verbinding maken met je computer en itunes.
De mijne steekt nu al twee dagen lang in verschillende stopcontacten in, en niets van reactie. Geen appeltje dat verschijnt, geen oplaadteken, de twee knoppen samen ingedrukt houden werkt ook niet!
Het scherm blijft zwart. Er zit gewoon geen leven meer in.
Weet iemand raad??

Grtjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-10, 23:44
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt het ding onlangs gekocht. Dus heb je garantie. Dus contact opnemen met de winkel, hoe zij denken dit probleem op te gaan lossen.
  #3  
Oud 01-03-10, 00:08
Doortje Doortje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Neen.. geen garantie, gekocht via internet.
Hij werkte heel goed, kon er thuis mee op draadloos internet, allemaal geen probleem totdat hij uitviel met het bovenstaande tot gevolg..

Grtjes
  #4  
Oud 01-03-10, 00:17
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Op internet heb je gewoon garantie hoor.. of heb je 'm 2e hands overgenomen?

Het ding lijkt mij ouderwets kapot. Dan kun je 'm laten repareren, ook als je geen garantie hebt, alleen dan kost het dus wel geld.
  #5  
Oud 01-03-10, 00:19
Doortje Doortje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Ja tweedehands overgenomen. Mijn zus had daar al positieve ervaringen mee vandaar..
Zou gewoon handig zijn, als ik hem terug aan de praat krijg! Want de hare laadt bv wel op in de stopcontacten!
En de mijne reageert gwn niet meer..
  #6  
Oud 01-03-10, 00:21
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Aan de lader hangen, aan/uit knop + home knop ingedrukt houden tot het scherm even kort flitst.

Of de home knop ingedrukt houden en dan op je PC aansluiten en als je het geluidje hoort dat je anders ook hoort als je je iPhone aansluit, de home knop loslaten.

Ik neem aan dat je 'm al even aan de lader hebt laten zitten en dat er wel genoeg spaiing op de accu zit.

Het zijn in ieder geval dingen die je even kunt proberen.......
  #7  
Oud 01-03-10, 00:23
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok, sluit 'm eens aan op je PC en start itunes. Als itunes gestart is, doe je exact wat in dit filmpje voorgedaan wordt.. alleen het eerste stukje (zet iphone uit) kun je dus overslaan:

YouTube - iPhone DFU Mode

Als je dat exact volgens het filmpje gedaan hebt, moet iTunes melden dat ie een iphone in restore modus heeft aangetroffen.

Doet ie dat niet, dan denk ik dat de enige conclusie is dat het ding gewoon kapot is.
  #8  
Oud 01-03-10, 08:37
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Lijkt wel of de accu dood is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dood? Reverbje iPhone algemeen 24 26-08-11 16:54
iphone 4 is dood pimoettwente iPhone algemeen 1 01-08-10 21:43
Iphone dood? bram2202 Archief 1 20-06-09 17:48
iphone dood? durkadurrr Unlock [archief] 58 21-03-08 13:12
iphone dood ? john1305 Archief 1 28-02-08 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.