//

Garantiesticker in iPhone verbroken maar nu defect, toch opsturen voor reparatie?

Garantiesticker in iPhone verbroken maar nu defect, toch opsturen voor reparatie? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar maanden geleden werkte de dock connector van mijn iPhone niet meer zo goed. Ik heb toen een (originele) gevonden op eBay en die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-10, 14:00
Farai Farai is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Garantiesticker in iPhone verbroken maar nu defect, toch opsturen voor reparatie?

Een paar maanden geleden werkte de dock connector van mijn iPhone niet meer zo goed. Ik heb toen een (originele) gevonden op eBay en die in mijn iPhone gezet. Hiervoor moest ik hem open schroeven en is het garantie stickertje binnen in dus kapot gegaan.

De iPhone is nu 11 maanden oud en was toen (en dus nog steeds) in de garantie periode maar ik had er geen zin in om mijn iPhone kwijt te zijn dus ik had het zelf gedaan.

Ik heb nu echter het no-Wi-Fi probleem waardoor ik geen wi-fi heb en de batterij razendsnel leeg word geslurpt. Zelf kan ik hier helaas geen oplossing voor vinden...

Nu wil ik hem dus graag naar the phone house brengen (aangezien ik hem daar vandaan heb) zodat hij gerepareerd kan worden/ik een nieuwe krijg.

Ik vraag me dus af of dat kan. Ik weet dat ze bij Solid Vision alleen naar de buitenkant kijken dus daar zou het moeten werken. Stuurt the phone house ze ook naar Solid Vision?

En zou ik er dan mee weg kunnen komen dat hij open is geweest? Of zouden ze het niet eens zien? En krijg ik daar later dan geen problemen mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 13:14
Toch maar terug naar de iphone! dedafmonteur Archief 5 30-12-10 20:40
Iphone opsturen voor reparatie rafo Archief 4 22-05-10 00:22
Foto: iPhoto herkent iPhone wel maar toch niet Ruben. Muziek, foto & video 9 05-10-08 18:54
Orginele headset defect - nieuwe kopen maar waar bram87 iPhone algemeen 2 12-03-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.