//

Object in koptelefoonaansluiting

Object in koptelefoonaansluiting discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het kopen van nieuwe oordopjes voor mijn iPhone 3GS (Klipsch Image S4i), wilde ik deze graag lekker gaan inspelen. Toen ik het stekkertje in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-10, 10:35
Sluuz Sluuz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard Object in koptelefoonaansluiting

Na het kopen van nieuwe oordopjes voor mijn iPhone 3GS (Klipsch Image S4i), wilde ik deze graag lekker gaan inspelen. Toen ik het stekkertje in mijn iPhone deed merkte ik dat hij er niet helemaal in ging. Ik heb toen nogal hard doorgedrukt maar dat mocht niet baten. Ik krijg nu wel geluid via de oortjes, maar de afstandsbediening in het snoer werkt niet (waarschijnlijk net dat laatste stukje).

Na flink wat geklooi met een paperclip lijkt het erop dat er iets in de aansluiting zit wat lijkt op een stukje papier. Ik krijg het er met geen mogelijkheid uit. Het lijkt muurvast te zitten.

Heb het dus al geprobeerd met een paperclip, met een haakje, met een stofzuiger en ik heb de iPhone opengemaakt, maar ik kan er vanuit binnen niet bij.

Iemand nog ideeen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-10, 11:02
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Met een heel fijne pincet?

Of probeer het eruit te zuigen met een dun rietje of een hol wattenstaafje (zonder de watjes).

Of anders met een heel klein beetje (seconde)lijm aan het steeltje van een wattenstaafje.. Dit is natuurlijk wel heel link omdat je binnenzijde van de aansluiting niet mag aanraken dan!

Laatst gewijzigd door wouter1981; 02-03-10 om 11:06.
  #3  
Oud 14-05-12, 15:01
333 333 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard Object in koptelefoonaansluiting

Ik had hetzelfde, en kon met een tandenstoker (een dunnen van Jordan) er een hele hoop stof uit pielen. Omdat ie van hout is blijft het stof er goed aan haken.
Wanneer je denkt klaar te zijn toch nog even doorgaan, want er kwam na een tijdje pulken nog meer uit. Nu doet ie het weer als voorheen.
  #4  
Oud 15-05-12, 14:04
cold cold is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Vergeet niet dat er een witte stip achter in de koptelefoon aansluiting zit die rood wordt als er vocht in komt.....
  #5  
Oud 15-05-12, 17:09
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk bericht
Vergeet niet dat er een witte stip achter in de koptelefoon aansluiting zit die rood wordt als er vocht in komt.....
Stof laten zitten dus
  #6  
Oud 15-05-12, 20:08
renshouben renshouben is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 27
Standaard

een naald / knopspeld werkt ook erg goed
  #7  
Oud 15-05-12, 21:57
pebbls pebbls is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb het uiteinde van de koptelefoon zelf vast zitten in de aansluiting. Kan deze op de een of andere manier verwijderd worden? Kan de ipad open?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Object uit NSArray tweemaal gebruiken Niels2678 Ontwikkelen voor iOS 6 15-08-10 10:45
iPhone: Koptelefoonaansluiting kapot, garantie, jailbreak, format? thelorrr Jailbreak 10 04-05-10 12:16
Op zoek naar bepaald UI object Coppes Ontwikkelen voor iOS 2 07-01-10 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.