//

Vandaag Firmware 3.1.2 erop installeren kan dat op een originele 3gs

Vandaag Firmware 3.1.2 erop installeren kan dat op een originele 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn telefoon is freezed kan niks meer gebruiken custom firmware erop zetten lukt niet steeds error 1602 al 3 dagen lang ook in DFU mode ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-10, 14:23
Falastine Falastine is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Exclamation Vandaag Firmware 3.1.2 erop installeren kan dat op een originele 3gs

Mijn telefoon is freezed kan niks meer gebruiken custom firmware erop zetten lukt niet steeds error 1602 al 3 dagen lang ook in DFU mode 10sec home/sleep dan na 10 sec sleep vast home ingedrukt blijven houden totdat er bij itunes vermeld word dat er een toestel in DFU mode is.

Nu heb ik 3.1.2 gedownload is officiële van Apple maar als ik download dan wil ik weten of hij dan ook echt de 3.1.2 erop zet of dat deze automatisch een nieuwere versie erop zet. En de nieuwste baseband zodat ik mijn toestel niet meer unlocken kan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-10, 14:55
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Via Apple kun je geen 3.1.2 meer installeren, apple signeert die niet. Als je herstellen doet zonder shift in itunes, krijg je 3.1.3. Zou je het met shift doen en dan die firmware selecteren, krijg je dat je device not eligable is voor die versie.

Voor die 160x errors al iReb geprobeerd?

Was je telefoon al gejailbreaked, en had je al je SHSH blobs op Sauriks laten zetten? Dan kun je wel de officiele 3.1.3 erop laten zetten en dan via 'het truukje' downgraden naar 3.1.2.
  #3  
Oud 02-03-10, 15:08
Falastine Falastine is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest Bekijk bericht
Via Apple kun je geen 3.1.2 meer installeren, apple signeert die niet. Als je herstellen doet zonder shift in itunes, krijg je 3.1.3. Zou je het met shift doen en dan die firmware selecteren, krijg je dat je device not eligable is voor die versie.

Voor die 160x errors al iReb geprobeerd?

Was je telefoon al gejailbreaked, en had je al je SHSH blobs op Sauriks laten zetten? Dan kun je wel de officiele 3.1.3 erop laten zetten en dan via 'het truukje' downgraden naar 3.1.2.

Ireb is niet geschikt voor 3gs toch k heb hem wel maar als ik klik gebeurt er verder niks ofzo en ik heb idd mijn gegevens bij saurik gezet maar als ik de officiele 3.1.3 download en dan downgrad dan blijven die nieuwe baseband toch staan neem ik aan
  #4  
Oud 02-03-10, 16:26
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de SHSH blobs daar staan, zou je een custom 3.1.2 moeten kunnen pakken zonder eerst officieel naar 3.1.3 te gaan..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak mislukt, kan originele 4.2.1 firmware niet herstellen QiQme Jailbreak 6 28-03-11 19:43
3GS 32 GB Firmware 4.3 wel of niet installeren iPhonevanFranske iTunes 8 18-03-11 12:06
iPhone 4: Kan ik Uberhaupt wel terug naar originele Firmware ronald1986 Unlock 11 23-01-11 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.