//

Connection timeout bij iedere eerste keer verbinden

Connection timeout bij iedere eerste keer verbinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik de iphone 5+ minuten niet gebruik en ik probeer daarna weer met 3G te internetten dan kan er geen verbinding tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-10, 02:39
ohooghuis ohooghuis is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard Connection timeout bij iedere eerste keer verbinden

Elke keer als ik de iphone 5+ minuten niet gebruik en ik probeer daarna weer met 3G te internetten dan kan er geen verbinding tot stand gebracht worden. Maar als ik vervolgens nogmaals probeer te verbinden (bijv door weer dezelfde bookmark te openen) dan kan ik wel gewoon probleemloos internetten. Internet werkt daarna gewoon prima zolang ik het maar continue gebruik.

Dus de eerste 3G connection-poging mislukt iedere keer als de iphone een tijdje idle is geweest.

Wat heb ik al geprobeerd:
- restore custom firmware 3.1.2
- reset network settings

Laatst gewijzigd door ohooghuis; 06-03-10 om 02:51.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps worden iedere keer opnieuw overgezet iphoneyou iTunes 12 25-10-14 18:40
iPhone 2G herstart iedere keer tekstarzz iPhone algemeen 0 17-02-11 23:03
Codeslot (pincode instellen) iedere keer irritant babybox iPhone algemeen 5 27-12-10 23:50
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren angelvdg iTunes 1 11-09-10 20:06
Paswoorden iedere keer kwijt bij firmware 2.0.2 beffel iPhone algemeen 22 05-09-08 21:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.