//

Geluid is slecht als ik film tijdens een concert met mijn 3gs

Geluid is slecht als ik film tijdens een concert met mijn 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey peepz, ik ga regelmatig naar hip-hop concerten he en dan wil ik filmen met mijn iphone maar als ik dan 1 keer thuis kom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-03-10, 00:09
peter187 peter187 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Geluid is slecht als ik film tijdens een concert met mijn 3gs

Hey peepz,

ik ga regelmatig naar hip-hop concerten he en dan wil ik filmen met mijn iphone maar als ik dan 1 keer thuis kom na een optreden valt het me op dat het geluid heel slecht is veel te veel bas ,hoe kan ik dit oplossen kan iemand me helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-10, 22:01
peter187 peter187 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

iemand???????
  #3  
Oud 07-03-10, 22:44
Melle123's schermafbeelding
Melle123 Melle123 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hilvarenbeek
Berichten: 149
Standaard

Mijn ervaring is dat met alle mobiels zo.
Aan de muziek smaak zal het zeker niet liggen
misschien cdtje kopen dan maar?
  #4  
Oud 08-03-10, 07:30
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

De microfoon in je iPhone wordt 'overstuurd' door het volume van de muziek. Het geluid is domweg te hard en wordt daarom vervormd opgenomen -en dus ook zo weergegeven.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 08-03-10, 13:10
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Ik heb dat ook ondervonden, wat me wel opvalt is dat een vriend met zijn gsm op hetzelfde moment op dat concert vlak naast mij ook een filmpje heeft gemaakt en zijn filmpje + geluid viel mee. Hij heeft een Nokia n95.
  #6  
Oud 08-03-10, 13:13
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

De N95 heeft een ander type microfoon. Verwacht niet van een mobiele telefoon goede opnames, zeker niet van dat soort dingen.
  #7  
Oud 08-03-10, 14:53
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
De N95 heeft een ander type microfoon. Verwacht niet van een mobiele telefoon goede opnames, zeker niet van dat soort dingen.
Neen ik verwacht geen wonderen maar van een gsm die 700 euro kost verwacht ik toch minimum een eve goede kwaliteit van foto/film als van een toestel van 200 euro. Die ze nu zelfs niet meer verkopen in Belgie. Begrijp nog steeds niet dat de iPhone maar 3 megapixzl heeft.
  #8  
Oud 08-03-10, 17:22
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GasGasR6 Bekijk bericht
Neen ik verwacht geen wonderen maar van een gsm die 700 euro kost verwacht ik toch minimum een eve goede kwaliteit van foto/film als van een toestel van 200 euro. Die ze nu zelfs niet meer verkopen in Belgie. Begrijp nog steeds niet dat de iPhone maar 3 megapixzl heeft.

Als je een iPhone koopt dan weet je toch de specs., dus dan weet je ook dat die een 3 megapixel camera heeft...

als je dat niet bevalt dan had je geen iPhone moeten kopen, trouwens megapixels zegt niet alles , ik ken camera`s die 3 megapixel hebben ( de eerste digitale spiegelreflex ) die een betere foto maken als menig 5 tot 7 megapixel camera..

Over het geluid, ja het is heel leuk dat de iPhone mogelijkheden heeft om geluid foto of film op te nemen maar het blijft een Telefoon...

Zeker bij een concert ( waar over het algemeen het geluid hard is ) is opnemen vaak lastig als je een beetje kwaliteit wil hebben, ook met ander soort apparatuur
  #9  
Oud 08-03-10, 19:10
GasGasR6 GasGasR6 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
Als je een iPhone koopt dan weet je toch de specs., dus dan weet je ook dat die een 3 megapixel camera heeft...

als je dat niet bevalt dan had je geen iPhone moeten kopen, trouwens megapixels zegt niet alles , ik ken camera`s die 3 megapixel hebben ( de eerste digitale spiegelreflex ) die een betere foto maken als menig 5 tot 7 megapixel camera..

Over het geluid, ja het is heel leuk dat de iPhone mogelijkheden heeft om geluid foto of film op te nemen maar het blijft een Telefoon...

Zeker bij een concert ( waar over het algemeen het geluid hard is ) is opnemen vaak lastig als je een beetje kwaliteit wil hebben, ook met ander soort apparatuur
Zucht dit beweer ik toch helemaal niet. Mag hier toch vrij mijn mening posten dat ik niet begrijpen dat een telefoon van 700 euro geen betere foto/film kwaliteit heeft dan een andere telefoon van 200 euro die ze zelfs nu niet meer verkopen...
  #10  
Oud 08-03-10, 20:02
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Natuurlijk mag je je mening geven daar is een forum voor, dit is ook precies iets wat ik deed, een mening geven !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Worden mijn Contacten verwijderd als ik met een gebruikte iPhone synchroniseer? SOETOE iTunes 0 04-03-11 18:01
Foto: slecht geluid iphone 4 als ik een video maak michelleberg Muziek, foto & video 3 24-01-11 20:00
Geluid tijdens een game dannyk1984 iPhone Games 3 21-01-11 21:53
Vreemd geluid als ik afspeel over mijn iPodfunctie de_derigent iPhone algemeen 5 07-04-09 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.