//

Batterij iphone --> lifeline verzekering?

Batterij iphone --> lifeline verzekering? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, Ik heb een vraag... Ik heb een iphone 3g vanaf bijna het eerste moment. Mijn batterij kapt er steeds sneller mee.. Bij een beetje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-10, 12:13
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard Batterij iphone --> lifeline verzekering?

Besten,

Ik heb een vraag... Ik heb een iphone 3g vanaf bijna het eerste moment. Mijn batterij kapt er steeds sneller mee.. Bij een beetje gebruik kapt hij er naar een paar uur al mee. Enkel standby houd hij het ook niet langer dan een dag vol..

Het is nu zo ernstig dat het een grote frustratie wordt. Zit vaak zonder telefoon. Daarnaast vertoond de iphone slijtage plekken aan de achterkant (dit vind ik niet zo storend).

Nou ben ik voor iets van 12,95 per maand verzekerd met zo'n lifeline verzekering. Kan ik mijn telefoon opsturen en kunnen zij hier binnen de verzekering iets aan doen? Of zijn er andere stappen te ondernemen om mijn iphone een langer leven te bezorgen?

Buiten de batterij zijn er geen klachten..? Hoop dat jullie een oplossing weten.

Groetjes,

Joost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-10, 21:18
Solid_Snake Solid_Snake is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 33
Standaard

Juist hetzelfde probleem! Als hij dan het opladen is wordt hij ook zéér warm. Ik ga eens een upgrade proberen en hopelijk is het in orde. Eerder vrees ik dat de batterij stuk is.
  #3  
Oud 08-03-10, 21:47
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Bij mij wordt hij ook zeer warm! Is dat onder die verzekering te gooien? Groetjes
  #4  
Oud 08-03-10, 22:37
Cybot12999 Cybot12999 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 22
Standaard

Je zou even kunnen proberen contact op te nemen met de maatschappij waar je die verzekering hebt? Die kunnen je vast haarfijn vertellen wat wel / niet onder de verzekering valt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone verzekering Sebastiaan iPhone algemeen 415 01-07-11 16:12
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.