//

Herstellen zonder intunes?

Herstellen zonder intunes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn iphone 3g heeft problemen. Hij herkent een oplader vaker niet dan wel. De batterij is ERG snel leeg en de iphone wordt erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-10, 11:59
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard Herstellen zonder intunes?

Beste,

Mijn iphone 3g heeft problemen. Hij herkent een oplader vaker niet dan wel. De batterij is ERG snel leeg en de iphone wordt erg warm... Nou ben ik verzekerd bij lifeline (phonehouse) en wil mijn iphone opsturen. Voordat ik hem opstuur wil ik echter mijn jailbreak verwijderen.

Als ik de iphone met de computer verbind blijf ik de melding krijgen:

Het USB apparaat wordt niet herkend. Ik heb de iphone al meerdere malen opnieuw opgestart, itunes opnieuw geinstalleerd, de drivers handmatig verwijderd en weer geinstalleerd. Pc opnieuw opgestart etc. Ik krijg het niet voor elkaar.

Nou vroeg ik me af of er een andere manier bestaat om je jailbreak te verwijderen zonder dat je daar itunes bij nodig hebt?

Ook zou ik toch nog graag een laatste backup maken.. Maar zonder connectie met itunes is dit onmogelijk? Nou weet ik dat er op het forum reeds topics zijn over het niet herkennen van de iphone. Mijn vraag is echter anders.. De geboden oplossingen (zie hierboven) heb ik reeds geprobeerd..

Niks werkt

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-10, 14:02
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Het is ondertussen nog gezelliger geworden...

De iphone is uitgevallen.. Hij komt nu niet meer voorbij het iphone logotje....

iemand een idee?

Grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone herstellen zonder update. Blaze4life iPhone algemeen 2 09-02-11 05:26
iPhone: Herstellen zonder update naar 3.1.3 Kosmo Jailbreak 19 04-04-10 14:37
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 18:29
intunes updaten met iphone die is gejailbreakt? funkmee iPhone algemeen 1 29-04-09 12:15
herstellen zonder updaten, is dat mogelijk? werner2009 Jailbreak apps en thema's 3 16-03-09 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.