//

Gestolen iPhone plots terug

Gestolen iPhone plots terug discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezers, De iPhone van een vriendin van mij is gestolen (3GS), dit is natuurlijk vrij vervelend. Op wonderbaarlijke wijze is deze iPhone op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-10, 01:25
Roel_ Roel_ is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard Gestolen iPhone plots terug

Beste Lezers,

De iPhone van een vriendin van mij is gestolen (3GS), dit is natuurlijk vrij vervelend. Op wonderbaarlijke wijze is deze iPhone op de plek terug gelegd waar hij verdween.

De iPhone was natuurlijk gewist bij terugkomst, maar wij gaan ervan uit dat degene die hem heeft gejat niet heel snugger is en hem gewoon heeft aangesloten op zijn itunes. Ons idee was dat de dief wellicht wat oude bestanden heeft achter gelaten op de nu terug gekomen iPhone, waar we een naam terug kunnen vinden.

Heeft een van jullie een idee of dit mogelijk is en hoe we deze bestanden terug kunnen roepen. Ik denk dan aan oude smsjes of telefoontjes. Dit is niet de eerste keer dat er iets verdwijnt op onze werkplek en we hopen dat we hierdoor er wellicht een eind aan kunnen maken.


Groetjes,

Roel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-10, 08:41
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Als diegene niet al te snugger is, en hem aan zijn/haar pc heeft gehangen heb je kans dat de itunes account van diegene nog staat vermeld onder Instellingen/Store.
  #3  
Oud 10-03-10, 10:10
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

De dader heeft blijkbaar spijt en heeft je iPhone terug gebracht. Ik denk dat je vooral blij moet zijn en niet de detective uithangen! Oh en beter letten op je spullen !
  #4  
Oud 10-03-10, 10:28
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

@Almo, ik snap best dat hij wil weten wie erachter zit. Zeker omdat hij aangeeft dat de laatste tijd meer spullen zijn verdwenen.
Wie weet heeft ie wel goed op z'n iPhone gelet maar is iemand toch zo sluw geweest om 'm mee te nemen. Dat vertelt het verhaal namelijk niet.

En je moet toch je naaste collega's wel kunnen vertrouwen ?
  #5  
Oud 10-03-10, 10:36
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

@mvveelen Ik ben het met je eens dat je collega's wel te vertrouwen moeten zijn.

Voordat we te veel afdwalen zou ik zeggen : GO-GO GADGET
  #6  
Oud 10-03-10, 10:46
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

@Roel : heb je al iets kunnen vinden ? Ik zou er zelf ook wel een naar gevoel bij hebben dat je zo scherp overal op moet letten (en dat er misschien wel in het toestel rondgesnuffeld is door iemand die je kent maar niet kunt vertrouwen). Aan de andere kant : mooi dat ie weer terecht is !
  #7  
Oud 11-03-10, 12:07
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Misschien eens met de baas overleggen of de ICT dat er een camera stiekem wordt geplaatst, omdat er ook de laatste tijd andere spullen verdwijnt. Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten wie de dader is die de Iphone heeft gejat want dit is nooit leuk.

Misschien heb je wat aan de tip (gehad) van Pascalletje.

Maar fijn dat je Iphone weer netjes bij de eigenaar(res) terug is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: iPhone 3G muziek speelt plots versneld af BigFurryMonster Muziek, foto & video 4 15-08-10 14:51
iPhone: Iphone plots vast kihyeon Jailbreak 1 04-08-10 14:23
iPhone veranderd plots in sepia kleuren?? job002 iPhone algemeen 3 07-01-10 17:24
Windows herkent plots iPhone! Mackjenzie iPhone algemeen 14 28-03-09 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.