iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3gs blijft hangen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/55696-iphone-3gs-blijft-hangen.html)

negotiata 11-03-10 04:37

Iphone 3gs blijft hangen
 
Iphone 3gs 32gig Firmware 3.1.2

Mijn iphone bleef af en toe freezen dus ging ik in het menu naar instellingen terugzetten met in gedachte daarna weer te unlocken met blackrain.
Het duurde uren ik zag het appeltje in het midden en dat zonnetje erin dat draaide niet meer.

Na echt een paar uur iphone in dfu mode gezet en itunes herkende hem maar helaas kon hem alleen herstellen naar 3.1.3 dat ben ik dus niet van plan.

Heb geprobeerd om een custom Firmware erop te zetten krijg de hele tijd foutmelding 1600.

Heb toen ireb geprobeerd meer heb mijn ecid niet kunnen achterhalen ook niet met uvcview.

Quickown ziet hem niet blackrain ook niet zit nu al 8 uur te rotzooien maar kom er niet uit.

Als ik hem restart blijft hij weer lang hangen in recoverymode dus een appel in het midden met een zonnetje erin er beweegt niks.

Iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen ?

Fresh 11-03-10 04:43

Wat gebeurt er als je de officiele 3.1.2 firmware probeert terug te zetten? Voor de iPhone 3Gs kun je die hier downloaden. Daarna jailbreaken en unlocken.
Let op dat je niet per ongeluk tóch 3.1.3 installeert!

negotiata 11-03-10 06:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 425157)
Wat gebeurt er als je de officiele 3.1.2 firmware probeert terug te zetten? Voor de iPhone 3Gs kun je die hier downloaden. Daarna jailbreaken en unlocken.
Let op dat je niet per ongeluk tóch 3.1.3 installeert!


Ik heb het gedownload. maar hoe installeer ik die losse files ?
Het is geen ipsw bestand ? Of waar moet ik die restorefolder plaatsen zodat itunes hem herkent ?

ALvast bedankt !

Fresh 11-03-10 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door negotiata (Bericht 425158)
Ik heb het gedownload. maar hoe installeer ik die losse files ?
Het is geen ipsw bestand ? Of waar moet ik die restorefolder plaatsen zodat itunes hem herkent ?

ALvast bedankt !

Heb je het bestand soms met Safari gedownload? Probeer het eens met Firefox of IE, want Safari pakt het IPSW bestand uit en daar heb je niks aan.

Als het bestand na de download de extensie .zip heeft, pak het dan niet uit, maar verwijder de bestandsextensie .zip uit de bestandsnaam. De juiste extensie is dus .IPSW

negotiata 11-03-10 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 425360)
Heb je het bestand soms met Safari gedownload? Probeer het eens met Firefox of IE, want Safari pakt het IPSW bestand uit en daar heb je niks aan.

Als het bestand na de download de extensie .zip heeft, pak het dan niet uit, maar verwijder de bestandsextensie .zip uit de bestandsnaam. De juiste extensie is dus .IPSW

Had het gewoon gedownload met IE.

Het is in ieder geval gelukt heb het proberen te restoren met die IPSW.
Maar itunes geeft aan: Word gecontroleerd bij apple. En dan na een paar seconden geeft hij een foutmelding. Deze versie is niet geschikt voor deze iphone :S Heb via een paar verschillende sites nog de officiele firmware gedownload steeds dezelfde fout.

Graziella 12-03-10 08:45

Beste mensen,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn Iphone uitgezet, toen ik m weer aan wilde zetten kreeg ik alleen nog maar het Apple logo in beeld, afgewisseld met het 'zonnetje' (denktekentje) waarna de Iphone uitflitst en weer het Apple logo verschijnt. Daarna weer het 'zonnetje' en dit oneindig door.
Ook ik heb een gejailbreakte en unlockte phone (bia blackra1n) en wil niet updaten naar 3.1.3. Iemand enig idee? Alvast bedankt!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.