iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   problemen met mail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/55789-problemen-mail.html)

Eric Alen 12-03-10 09:39

problemen met mail
 
probleemstelling:
- geen mail meer definitief te verwijderen uit de mailbox
- indien je toch een mail verwijderd, dit gaat, maar nadien komt die terug en wordt het aantal berichten (getal op scherm) terug het oorspronkelijke
- bij het openen van de mailbox gaat het scherm vrij snel terug naar het opstartscherm.
Ik heb reeds een paar keer via i-tunes een herstel-procedure gedaan en ook een hard-reset via de iphone zelf, maar niks helpt.
Is dit probleem gekend en wat kan er aan gedaan worden?
Mvg.

phythorian 19-03-10 17:30

Ik heb precies hetzelfde probleem, na enkele seconde sluit de mail app zichzelf en keert weer terug naar het home menu.
Ook verwijderen e.d. werkt niet meer.

Bij mij is dit gekomen na een mail te hebben verstuurd naar een ongeldig (typfout) email adres. Mail programma bleef hierin "hangen" en na afsluiten deed zich dit probleem voor.

Ook ik heb reset/herstel geprobeerd, maar probleem verdwijnt niet...

Gebruik een hotmail account, wellicht dat daar het probleem ligt en niet aan de iphone.

Mocht iemand een oplossing weten... GRAAG ;-)

Eric Alen 20-03-10 10:05

Ik heb het probleem kunnen oplossen:
- via instellingen - algemeen - stel opnieuw in en wis alle inhoud en instellingen.
Via i-tunes heb ik dan terug de instellingen gedaan en een reverve kopie terug opgeladen om de gegevens niet te verliezen.
Bij mij werkt het terug.
Veel succes.

Eric Alen

ButcherJF 20-03-10 10:19

Beetje (te) laat misschien, mijn tip, maar in plaats van een volledig herstel is het wellicht voldoende alleen het account te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Pauller 20-03-10 10:51

Ik heb sinds gisteravond ook een probleem met mn mail, hij ontvangt ze wel en het aantal wordt ook bijgewerkt maar ik kom mn mailbox niet in. Als ik er op druk gaat er zo'n wachtrondje (weet ook niet hoe ik het moet noemen) lopen en na een paar seconden blokkeert de telefoon. Verder werkt alles zoals het hoort, internet, apps enz. Echt geen idee hoe dit kan of hoe ik het op moet lossen.

stephanie8400 02-03-15 18:50

reply
 
Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem en wil het ook graag oplossen want als student is dit niet handig. Ik heb mijn Iphone nog geen jaar en heb al zo'n probleem. En dat is jammer. Ik wil heel graag uw methode gebruiken maar ik heb schrik dat al mijn foto's, video's en contacten verloren gaan. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

mvg Stéphanie



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Alen (Bericht 428140)
Ik heb het probleem kunnen oplossen:
- via instellingen - algemeen - stel opnieuw in en wis alle inhoud en instellingen.
Via i-tunes heb ik dan terug de instellingen gedaan en een reverve kopie terug opgeladen om de gegevens niet te verliezen.
Bij mij werkt het terug.
Veel succes.

Eric Alen



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.