iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone start niet helemaal op? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/55903-iphone-start-niet-helemaal-op.html)

AnthonyBosman 14-03-10 18:24

Iphone start niet helemaal op?
 
Hallo,

2 dagen geleden zette ik mijn iphone uit voor een bespreking, daarna wilde ik mijn Iphone weer aanzetten, maar toen bleef het beeld hangen op het apple logo. toen wilde ik mijn iphone weer uitzetten maar dat ging dan ook niet meer. Ondertussen werd mijn iphone onwijs warm, en zag ook het logo dat mijn iphone zo goed als leeg is, terwijl die vol was toen ik de iphone had uitgezet. Wat ik nu zelf heb geprobeerd is mijn iphone aan het stopcontact te sluiten, op het moment dat hij word aangesloten geeft hij gelijk een apple logo, al heb ik de iphone niet aangezet. duurt ongeveer 2 minuten en dan valt hij weer uit. Hij geeft ook geen teken van dat hij aan het opladen is. Ik kan mijn iphone alleen uitzetten als ik home en power lang in heb gehouden. Ik heb de iphone ook aan mijn computer aangesloten en itunes of mijn computer kan de iphone niet vinden. Ik heb totaal geen verstand van harde resetten wat ik hier heb gelezen. Wie heeft een idee wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?

WDS001 14-03-10 18:34

Probeer je iPhone in DFU te zetten en herstel 'm met iTunes. Wat DFU wil zeggen vind je in de wiki ;)

Graziella 15-03-10 13:47

Hoi Anthony,

Hier precies hetzelfde probleem. DFU mode, restoren naar software 3.1.2 werkt bij niet. Misschien bij jou wel. Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden, tot op heden is het mij nog niet gelukt.

Succes ermee en laat weten als het jou wel lukt!

whehe 16-03-10 19:54

Ik hoop dat ik hier in een goed topic zit anders moet ik er zelf 1 maken maar dit is mijn probleem:

Gister heb ik mijn iPhone helemaal gereset. Nu probeerde ik hem gisteravond aan te zetten maar bleef die hangen bij het Apple Logo met daar onder nog een teken van dat ie aan het laden is. Nu wil ik dus de iPhone aansluiten op Itunes maar dan krijg ik de melding: Inclusief deze, hebt u 1 computer geautoriseerd van al uw 5 beschikbare computers. Ik heb wat rond gekeken op google en kwam bij dit uit: Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store . Alle 4 stappen geprobeerd maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Ik hoop dat iemand van hier me kan helpen van ik ben nu al ongeveer 6 uur aan het zoeken naar een oplossing.

Sensatie 19-03-10 01:10

Hier nog iemand met het zelfde probleem.

Heb hem nu in recovery modus gezet, kijken wat dat uithaalt.
Kon hem wel in DFU zetten, en herstellen naar 3.1.3.
Maar dan krijg ik foutcode 1600 en 1601.

iReb haalt ook niks uit.
Plaats hier mijn bevindingen en hopelijk ook de oplossing!

Edit;
I did it!

Hier mijn oplossing (en hopelijk ook voor jullie).
Mijne werd btw ook heel erg war!

Sluit hem nog niet aan op de pc!

1. Zet je iPhone gewoon aan.
2. Hij zal nu niet verder komen als het Apple logo (dit is ook het probleem).
3. Houd nu de home en power button ingedruk tot het scherm uitspringt.
4. Blijf de home button ingedrukt houden en sluit hem snel aan op je pc.
5. Hij zal nu in recovery modus springen.
6. Open iTunes en herstel hem!

Voor de jailbreakers en unlockers onder ons (waaronder ik).
Download even een custom firmware, houd shift ingedrukt terwijl je op Herstellen klinkt, en wijs hem naar je firmware.

Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.