//

HELP!! I-phone kan niet worden hersteld!

HELP!! I-phone kan niet worden hersteld! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier en hopenlijk kunnen jullie mij helpen met mijn probleem. Ik heb sindskort een I-phone en logde gisteren in op I-tunes. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-10, 13:57
Mixfight Mixfight is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard HELP!! I-phone kan niet worden hersteld!

Hallo, ik ben nieuw hier en hopenlijk kunnen jullie mij helpen met mijn probleem.
Ik heb sindskort een I-phone en logde gisteren in op I-tunes. Daar kwam een pop-up in beeld dat er een nieuwe upgrade voor mijn telefoon was (welke update dat is weet ik niet meer).
Ik wilde mijn telefoon dus installeren, maar nu krijg ik een foutmelding en doet hij niets meer!

Op het beeldscherem van mijn telefoon zie ik het icoontje van i-tunes staan met een USB stekker erbij. En mijn beeldscherem van mijn pc staat het volgende:

"De Iphone Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (14)"

Mijn telefoon doet nu helemaal niets meer! HELP, wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-10, 14:04
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Om je probleem op te lossen kan je het beste gebruik maken van de Apple Support Assistant. Te vinden op : Apple - Support - iPhone - Assistent voor oplossing van problemen met herstellen
  #3  
Oud 19-03-10, 09:52
Mixfight Mixfight is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Van alles geprobeert, niks heeft geholpen... Macstore in Deventer heeft hem gemaakt. Ben nu wel alle gegevens kwijt.

Kan wel weer bellen
  #4  
Oud 23-03-10, 20:32
wendy01 wendy01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Kun je mij vertellen wat ze precies gedaan hebben? ik heb precies hetzelfde met mijn IPhone van drie dagen oud. Ook dezelfde foutmelding.
Ik ben op advies van de helpdesk van apple en die van belcompany terug gegaan naar de winkel en die adviseerden mij om allebei de knoppen tegelijk in te drukken terwijl ik hem in itunes had maar dat hielp niks.
Ik had de indruk dat die jongen niet echt wist wat hij ermee moest want voor dit advies moest hij een collega bellen die thuis was. Wel kon hij me vertellen dat ik hem niet om kon ruilen (drie dagen oud!) maar dat hij evt gerepareerd kon worden, en dan ben ik hem weken kwijt. Ik had net mijn hele agenda erin gezet...
Het emailen ging trouwens ook niet helemaal lekker, met één adres kon ik niet verzenden.
Ik hoop dat jij of iemand anders een tip kan geven wat ik kan doen ( in nederlands graag, ik spreek geen computeriaans) , ik hoop nog steeds dat ik niet alles kwijt ben.
  #5  
Oud 23-03-10, 20:40
wendy01 wendy01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb het nog maar eens een keer geprobeerd maar het was niet dezelfde foutmelding. Ik kreeg foutmelding no 13. Is er iemand die weet wat dat betekent?
  #6  
Oud 23-03-10, 21:31
hbieshe hbieshe is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

hier staat omschreven hoe je in DFU mode komt en dan kun je als het goed is je Iphone herstellen

in het kort:

home en power button 10 seconden ingedrukt houden, na tien seconden de power button loslaten, maar de home button vast blijven houden.
Dit 10 seconden of zo vol houden en dan staat je Iphone in DFU mode.
Let op, scherm blijft zwart!
Hierna aan Itunes hangen en HERSTEL kiezen.
Agenda kwijt, tenzij je de Iphone al eerder aan Itunes had hangen en je een backup had gemaakt.
  #7  
Oud 23-03-10, 22:32
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wendy01 Bekijk bericht
Heb het nog maar eens een keer geprobeerd maar het was niet dezelfde foutmelding. Ik kreeg foutmelding no 13. Is er iemand die weet wat dat betekent?
Error 13 heeft iets met de usb poorten te maken. Wat je kan doen is eens een andere usb poort proberen. En als dat niet helpt de pc eens herstarten
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #8  
Oud 23-03-10, 23:54
wendy01 wendy01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard HELP!! I-phone kan niet worden hersteld!

Na tig keer proberen idd computer opnieuw opgestart, andere USB poort, je aanwijzingen met die DFU mode precies opgevolgt, drie weesgegroetjes en:
HIJ DOET HET WEER!!! Ik weet niet welke van de bovenstaande dingen precies geholpen hebben maar ik ben hier in elk geval blij om. Wel alle data kwijt, morgen ga ik alle instellingen er maar weer inzetten en mijn agenda er weer inzetten. Ik had dus idd geen backup, daarvoor hing ik hem juist aan Itunes.

En nu maar hopen dat het niet steeds gebeurd, ik vertrouw het niet meer heel erg. We zullen het zien.
  #9  
Oud 24-03-10, 07:20
hbieshe hbieshe is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Klopt, dat kwam ik ook nog tegen over poort 13. Er zijn ook gevallen bekend waarbij het aan de kabel lag (geen originele Apple kabel bijvoorbeeld)
  #10  
Oud 24-03-10, 09:46
wendy01 wendy01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Ah dus de foutmelding 13 gaat over poort 13. Sorry, zal voor jullie wel logisch zijn.

Mijn iPhone doet het iig weer, alleen weet jij (of iemand) misschien wat het betekent dat er bovenaan 'geen service' staat? Ik kan wel internetten en emailen. D.w.z. mijn yahoo account gaat probleemloos, mijn xs4all account doet niks terwijl de instellingen volgens mij goed zijn ( imap.xs4all.nl en smtp.xs4all.nl)
  #11  
Oud 24-03-10, 19:09
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Geen service is geen netwerk, je zult dus niet kunnen bellen. Internet en mailen zal via Wi-Fi gaan neem ik aan?
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #12  
Oud 24-03-10, 20:57
wendy01 wendy01 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Oh, nou voel ik me wel erg blond! Ik kan er idd nog niet mee bellen omdat mijn kpn abo een maand opzegtermijn had, en ik heb idd draadloos internet thuis. Alleen voordat dat ding raar ging doen stond dat er niet, vandaar.
Oké, nu alleen nog mijn mail draaiend krijgen. Zal ook wel iets stoms zijn, zal mijn zoontje van 11 eens vragen....
  #13  
Oud 24-03-10, 22:01
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Mischien staan de verkeerde poorten geselcteerd. In de link vind je alle instellingen voor xs4all controleer die even met de instellingen op je iPhone. XS4ALL | voor Klanten | Helpdesk | E-mail | Instellingen | Algemeen

Groet Sjoerd
  #14  
Oud 25-03-10, 21:46
leonie-vs leonie-vs is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dringend hulp nodig..

Ik heb een iphone 3G. Heb m nu al een jaartje ofzo, maar heb m perongeluk in bad laten vallen.. Heel erg dom natuurlijk.. (maar heb m altijd bij me..)

Iig, heb m zoveel mogelijk opgedroogd en nu doettie het wel weer, alleen hij geeft aan dat tie hersteld moet worden..
Ik heb geprobeerd hem aan itunes aan te sluiten. Maar itunes geeft aan dat ik mn wachtwoord in moet vullen op mn iphone. Dit lukt alleen niet omdat ik alleen maar een noodoproep kan doen.

Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen???

Alvast bedankt!!!
  #15  
Oud 25-03-10, 21:48
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leonie-vs Bekijk bericht
Ik heb dringend hulp nodig..

Ik heb een iphone 3G. Heb m nu al een jaartje ofzo, maar heb m perongeluk in bad laten vallen.. Heel erg dom natuurlijk.. (maar heb m altijd bij me..)

Iig, heb m zoveel mogelijk opgedroogd en nu doettie het wel weer, alleen hij geeft aan dat tie hersteld moet worden..
Ik heb geprobeerd hem aan itunes aan te sluiten. Maar itunes geeft aan dat ik mn wachtwoord in moet vullen op mn iphone. Dit lukt alleen niet omdat ik alleen maar een noodoproep kan doen.

Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen???

Alvast bedankt!!!
Zet je iPhone in DFU (zie wiki) en probeer hem dan te herstellen met iTunes. Je hebt veel geluk als je iPhone nog werkt
  #16  
Oud 25-03-10, 22:05
leonie-vs leonie-vs is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Hij zegt: Iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (23.)



Super snelle reactie btw..
  #17  
Oud 25-03-10, 22:45
casixh's schermafbeelding
casixh casixh is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Error 23 is een hardware probleem, je zal dit dus niet kunnen oplossen met recovery en/of DFU mode. Wel erg vreemd want deze error verschijnt meestal bij waterschade en/of valschade, als deze dus zomaar verschenen is heeft je COMboard het waarschijnlijk begeven. Ook het herhaaldelijk wit/zwart scherm is een symptoom van deze error 23.

bij andere topics gezien
__________________
Plus+ name : Casixh0
  #18  
Oud 25-03-10, 23:03
leonie-vs leonie-vs is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Oke.. niet goed dus..

Maar heb mn iphone nu aan mn andere computer met itunes gehangen en nu is hij wél aan het herstellen.. vraag me af hoe dit nu wel kan?

Hij geeft nu aan: Itunes is bezig met het downloaden van de software voor deze iphone en herstelt de iphone als het downloaden is voltooid..

Is er weer hoop?
  #19  
Oud 25-03-10, 23:36
casixh's schermafbeelding
casixh casixh is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 179
Standaard

druf ik niet zo te zegen sorry hij is namelijk net geweest en iphone houde niet zo van water
  #20  
Oud 26-03-10, 00:34
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

laten we voor jou hopen dat hij inmiddels gewoon is opgedroogt en er geen blijvende schade is, je garantie ben je wel kwijt want met waterschade is dat gelijk over. maar hee als hij gewoon herstelt en het weer doet heb je flink geluk. misschien 2600 Series PDA Case // OtterBox.com aanschaffen?
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet hersteld worden (zie plaatje) Taufieq iPhone algemeen 11 26-05-11 23:12
iPhone kan niet worden hersteld ? RestlessIP iPhone algemeen 3 17-01-11 16:25
kan niet hersteld worden hean iPhone algemeen 10 02-08-10 02:50
Iphone kan niet hersteld worden, onbekende rschilders Archief 2 12-04-09 00:43
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) i(Phone) iPhone algemeen 3 26-09-08 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.