iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Paar probleempjes met iphone! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/56050-paar-probleempjes-iphone.html)

mvajax 16-03-10 22:03

Paar probleempjes met iphone!
 
Hallo,

Ik heb een paar problemen met mijn Iphone 3G.

1. Wanneer ik aan het telefoneren ben is het scherm zichtbaar als ik de telefoon aan m'n oor houd, maar wanneer ik wil ophangen en hem van m'n oor haal wordt het scherm zwart en kan ik niet ophangen? Dit moet volgens mij andersom zijn.

2. Bij elke applicatie die ik start komt het scherm die vraagt om m'n itunes wachtwoord? Dit was eerst ook niet zo.

Wie heeft de oplossingen hiervoor?

Alvast bedankt!

kai824 18-03-10 20:45

1. Misschien hou je, je vinger/hand op het deel waar de sensor zit. De sensor zit naast de oorspeaker.

2. Het gaat waarschijnlijk vanzelf over als je het even een keer intypt

fgeer 19-03-10 13:48

Wachtwoord vragen heb ik ook veel last van. Vooral bij de iPhoneclub.nl. Ik dacht dat het kwam door updates die klaarstonden, maar ook als ik geen updates heb op mijn iPhone blijft de iphoneclub.nl maar om een paswoord vragen. Heel raar.
Het schijnt, heb ik ergens gelezen, dat als je lang niet heb gesynched met je pc daar ook last van kan krijgen.

kai824 19-03-10 14:04

Waarschijnlijk moet iTunes de iPhone dan opnieuw machtigen. Als je synct met je pc vraagt iTunes dan om het machtigen van je app store account?

gideon de vos 21-03-10 00:12

ik heb het zelfde probleem als mvajax in of uit de hoes hoog of laag vasthouden geen verschil scherm blijft op zwart gaan op het moment dat je de iphone van je oor haalt om op te hangen.
het raare is wel wanneer je hem op zijn rug laat liggen en je belt het scherm niet uitvalt of wanneer je als het gesprek is afgelopen je arm in de zelfde positie houd (alsof je hem nog tegen je oor houd )dan blijft het scherm wel aan

gideon de vos 21-03-10 14:19

update

heb de tel zachter gezet zodat ik de tel nu echt vol tegen mijn oor kan zetten (zonder orgineele apple iphone hoes) nu werkt alles naar behooren:d:d.
Maar met hoes valt het scherm steeds uit, waar zit de sensor als ik vragen mag

King1987 21-03-10 14:20

De sensor zit links naast je luidspreker voor het bellen.

gideon de vos 21-03-10 14:22

aan de onderkant ???

King1987 21-03-10 14:29

Naast de luidspreker voor het bellen, die zit meestal aan je oor ;)

gideon de vos 21-03-10 14:35

zie niets of zit hij in de iphone

King1987 21-03-10 14:47

Hij zit in dat zwarte gedeelte. Daar zie je als je de iPhone op een bepaalde manier in het licht houd, 3 sensoren zitten.

gideon de vos 21-03-10 15:08

ik zie ze, hier ik baal nu echt koop je een orgineele iphone hoes leer met zo'n flap aan de voorkant (a € 35 in de apple store) dan denk je "zo is hij veilig" functioneert je tel maar voor de helft.
bedankt voor je antwoord ik ga morgen terug naar te winkel.
maar kan je mij dan ook vertellen welke hoes is het beste voor mijn tel kan nemen zonder sensoren te blokeeren maar dat de tel wel vielig is opgeborgen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:02.