//

Cijfercode kwijt, hoe in iPhone geraken zonder te updaten?

Cijfercode kwijt, hoe in iPhone geraken zonder te updaten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik ben de codeslot van mijn iphone kwijt, waardoor ik niet meer in mijn iphone kom. Herstellen in itunes is geen optie omdat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-10, 00:35
bob262 bob262 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard Cijfercode kwijt, hoe in iPhone geraken zonder te updaten?

Goedenavond,

Ik ben de codeslot van mijn iphone kwijt, waardoor ik niet meer in mijn iphone kom. Herstellen in itunes is geen optie omdat hij dan gelijk 3.1.3 erop zet. Maar ik hoorde ik dit niet kan doen omdat er geen jailbreak is voor 3.1.3. Hoe kan ik mijn iphone herstellen zonder eerst automatisch 3.1.3 te installeren??

Wie o wie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-10, 00:44
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Herstellen naar een eerdere firmware ! Als je een jailbreak hebt/had kan je dus herstellen naar eerdere firmware, gebruik hiervoor de downgrade handleiding.
  #3  
Oud 18-03-10, 18:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen en tevens topictitel aangepast.
  #4  
Oud 18-03-10, 19:43
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

gewoon firmware 3..1.2 downloaden en in itunes shift/herstel drukken en dan bladeren naar die firmware die je gedownload hebt op je computer en selecteren.
je iphone wordt dan hersteld met die firmware daarna jailbraken met blackra1n en eventueel unlocken met blacksn0w
  #5  
Oud 19-03-10, 20:56
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

Puk-code gebruiken, na 3x verkeerde code intoetsen? wellicht wat radicaal, maar dan hoef je niet te herstellen of zo?
  #6  
Oud 23-03-10, 14:49
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krieltje12 Bekijk bericht
Puk-code gebruiken, na 3x verkeerde code intoetsen? wellicht wat radicaal, maar dan hoef je niet te herstellen of zo?
Hoe ik het begrijp is hij niet de pincode kwijt, maar de beveiligingscode voor zijn iPhone. Dan heeft het geen zin om de pincode 3x verkeerd in te toetsen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: HELP! Iphone 4 gecrasht (zonder jailbreak), veel info kwijt detim Jailbreak 1 04-03-11 20:36
iPhone: iPhone 2G updaten zonder verlies jailbreak? steffen123 Jailbreak 0 18-12-10 17:02
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken knijn iTunes 0 08-09-10 19:10
iPhone 1e gen.: iPhone updaten naar 3.0 - Ben de weg kwijt. Thomi Unlock 14 20-06-09 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.