//

Iphone 2G Touch probleem

Iphone 2G Touch probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik heb een iPhone 2G 8GB, hij loopt nu op 3.1.3 en is unlocked + jailbroken via redsn0w. Hij deed het gewoon goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-03-10, 19:20
Danz Danz is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland"
Berichten: 34
Post Iphone 2G Touch probleem

Hoi mensen,

Ik heb een iPhone 2G 8GB, hij loopt nu op 3.1.3 en is unlocked + jailbroken via redsn0w.
Hij deed het gewoon goed tot eergister ongeveer, ik had hem gelocked met de knop bovenop en ik wil hem weer gebruiken en hij doet niks.
Het hele touch screen reageerde opeens niet meer, ik kon hem zelfs niet meer uitzetten. Ik dacht *** ik moet een nieuwe duur touch screen kopen ofzo. Na hem te gereset te hebben deed hij nog steeds niks. Ik restorde hem naar een schone 3.1.3 en alles en hij deed het weer niet. En opeens deed hij het weer wel, alles deed het gewoon perfect.
Nu deed hij het vandaag 's ochtends nog, en opeens weer toen ik op school was deed hij niks meer. ( nu nog steeds niet )
Ik denk dat het niet software matig is, ik heb hem al vaak gereset en gerestored naar 3.1.3 en zelfs 3.0. Hij zit nu weer helemaal schoon op 3.1.3 maar hij reageert niet.

Weet iemand raad om mij te helpen?
Ik heb hem ook al vaak gereset dmv home + power button ingedrukt te houden. Ik denk zelf dat er een kabeltje niet helemaal goed zit maar ik heb verder geen idee?
Zal ik hem misschien een keer moeten openmaken?
Als ik de iphone ook rustig op en neer schud hoor ik wel zachtjes iets rammelen
Help

Laatst gewijzigd door Danz; 19-03-10 om 20:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-10, 13:07
Danz Danz is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland"
Berichten: 34
Standaard

Het is heel raar,
ik heb net even bij de iPhone het kapje eraf gehaald en,
hij reageert opeens weer. Ik doe hem paar keer op slot enzo maar een keer deed die het niet. Maar nu doet hij het gewoon maar soms ook weer niet hoe kan dit?
Zit er dan toch een kabeltje los ofzo?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime probleem van iPhone 4 naar iPod Touch iCupboard iPhone algemeen 1 13-02-11 12:59
Ipod touch Wi-Fi Probleem Stijn231194 iPhone algemeen 4 12-12-10 19:14
ipod touch 2g probleem stijn22 iPhone algemeen 3 24-08-10 19:49
Probleem ipod touch Mike789 iPhone algemeen 0 17-07-09 03:06
Touch Probleem Ibocan Unlock [archief] 1 12-06-08 08:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.