//

3GS - Error 28 - iPhone weggooien??

3GS - Error 28 - iPhone weggooien?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ten einde raad.... Ik krijg continu error 28 of enkele keer 9 bij het restoren... Ik vrees toch met grote vrees dat error ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-10, 12:18
iPho(w)ner iPho(w)ner is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Azelo
Berichten: 64
Unhappy 3GS - Error 28 - iPhone weggooien??

Ik ben ten einde raad....

Ik krijg continu error 28 of enkele keer 9 bij het restoren... Ik vrees toch met grote vrees dat error 28 inderdaad een hardware error is, zoals ook apple op haar site zet.

Ik heb geen garantie en ben geen T-Mobile klant.

Wat vinden jullie; kan ik mijn iPhone weggooien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-10, 09:39
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Heb even gegoogled voor je en ik vind overal inderdaad de melding dat het hardwarematig is en dat het einde verhaal is. Gecondoleerd

Ik las net in dit topic https://forum.iculture.nl/f28/i...se-iphone.html dat de gebruiker naar een apple store gegaan was, en zijn iphone niet meer te redden was en hij zomaar een nieuwe mee kreeg. Wellicht het proberen waard?
  #3  
Oud 22-03-10, 20:37
iPho(w)ner iPho(w)ner is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Azelo
Berichten: 64
Standaard

He, dat is inderdaad een proberen waard! Maar goed, met welk verhaal ga ik dan naar een Apple-store? Ik heb een 3gs van nog geen jaar die kapot is. Moet ik niet aangegeven dat ik een andere provider gebruik, voordat ze over een jailbreak beginnen. Maar goed, dat is natuurlijk ook niet van belang voor een hardware fout. Ik ga het proberen!
  #4  
Oud 22-03-10, 21:16
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Het zou niet slim zijn om over de jailbreak te beginnen, er zijn ook simlockvrije iphone's.
En je kan je iPhone net zo goed van je familielid overgenomen hebben.
  #5  
Oud 01-04-10, 22:41
iPho(w)ner iPho(w)ner is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Azelo
Berichten: 64
Standaard

Ik heb een nieuw toestel gekregen!!

Ben allereerst naar een Apple Store gegaan, maar die konden er niets mee, T-Mobile heeft het alleen recht voor de iPhone, ook voor reparaties. Dus ik naar T-Mobile.

Gelukkig kende ik de vrouw achter de balie prive (kennis), maar dat heeft mijns inziens niets uitgemaakt. Ze heeft dmv het IMEI nummer gezien dat het toestel vorig jaar juli is aangeschaft. Wel had ik nog ergens een prepaid kaart van mijn vrouw liggen van T-Mobile, dus ik stond wel registreerd als klant. Dus, met deze gegevens opgestuurd, maar ze gaf wel aan, ik weet niet of ze moeilijk gaan doen over het ontbreken van de bon. Ik hield mn hart vast... en vandaag ineens een nieuw toestel in de bus!!! Alle binnen een week geregeld!! Ik ben helemaal blij!

Helaas uiteraard wel met 3.1.3 en nieuwe baseband, dus kan hem nog niet voor telefoneren gebruiken. Maar we wachten even rustig af en anders laat ik hem in juli legaal unlocken, ben ik van dat gezeur ook af.
  #6  
Oud 01-04-10, 23:39
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPho(w)ner Bekijk bericht
Ik heb een nieuw toestel gekregen!!

Ben allereerst naar een Apple Store gegaan, maar die konden er niets mee, T-Mobile heeft het alleen recht voor de iPhone, ook voor reparaties. Dus ik naar T-Mobile.

Gelukkig kende ik de vrouw achter de balie prive (kennis), maar dat heeft mijns inziens niets uitgemaakt. Ze heeft dmv het IMEI nummer gezien dat het toestel vorig jaar juli is aangeschaft. Wel had ik nog ergens een prepaid kaart van mijn vrouw liggen van T-Mobile, dus ik stond wel registreerd als klant. Dus, met deze gegevens opgestuurd, maar ze gaf wel aan, ik weet niet of ze moeilijk gaan doen over het ontbreken van de bon. Ik hield mn hart vast... en vandaag ineens een nieuw toestel in de bus!!! Alle binnen een week geregeld!! Ik ben helemaal blij!

Helaas uiteraard wel met 3.1.3 en nieuwe baseband, dus kan hem nog niet voor telefoneren gebruiken. Maar we wachten even rustig af en anders laat ik hem in juli legaal unlocken, ben ik van dat gezeur ook af.
Ben blij voor je dat je een andere gekregen hebt!!
Veel plezier ermee
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #7  
Oud 17-04-10, 15:15
samantha19 samantha19 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, het allerergste is nog dat ik 2 weken zonder me iphone zit. Kunnen ze wel wat met die fout doen dan? Want ze hebben mij telefoon gewoon zelfde dag opgehaald en mij een leen telefoon gegeven. Maar ik wacht al 2 weken op telefoontje van die mensen die zouden contact met me gaan opnemen om mijn iphone weer te gaan brengen maar nog steeds niks gehoord. Het kan tog nooit zo lang duren?
  #8  
Oud 17-04-10, 15:32
iPho(w)ner iPho(w)ner is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Azelo
Berichten: 64
Standaard

Volgens mij hanteren ze 10 (werk)dagen als reparatieduur. Je zult dus in principe een dezer dagen bericht moeten krijgen of je iPhone gerepareerd/vervangen terug moeten ontvangen.
  #9  
Oud 17-04-10, 18:04
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

https://forum.iculture.nl/f28/i...or-28-a-2.html

lees dit, daar heb ik al veel oplossingen gepost. Welke oplossing nu werkt of niet werkt hangt af van je iphone, gewoon allemaal eens proberen.
  #10  
Oud 29-04-10, 19:50
samantha19 samantha19 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

nu ben ik al weer 2 weken verder, zit inmiddels 4 weken zonder me iphone en nog steeds niks gehoord. Heb t mobile pro assist gebeld maar wisten me status van me telefoon niet, of die wel gemaakt is of niet konden ze me niet verder helpen want iphone ligt in reparatie fabriek. Wat moet ik doen? Het is egt verot om nog langer zonder iphone te zitten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs error 29 Kobussen iPhone algemeen 0 17-02-11 17:34
iPhone 3Gs error 28 in iTunes Sven1989 iTunes 3 01-12-10 20:37
iphone uit Amerika jailbreaken, unlocken, weggooien.... reel2reel Koopinformatie USA 11 05-10-10 11:39
apps weggooien? AnthonyBosman iPhone Apps 2 20-03-10 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.