kan niet meer emailen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, IK heb al het een en ander nagezocht op diverse fora, echter geen antwoord op mijn probleem. Ik heb mijn Iphone al ruim 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet meer emailen
Hallo,
IK heb al het een en ander nagezocht op diverse fora, echter geen antwoord op mijn probleem. Ik heb mijn Iphone al ruim 1 jaar, en heb 3 mailaccounts op de iphone staan. Hotmail en 2 ziggo mailaccounts (werk en privé). abbo van t-mobile. Ik heb ruim een jaar lang ongehinderd overal kunnen mailen, binnen en buitenshuis, er zijn ook geen aanpassingen in de instellingen gedaan in de tussentijd. En tot mijn verbazing kan ik sinds vanmorgen wel mail ontvangen, maar niet meer verzenden. Hij gaf en geeft aan adres van de afzender is ongeldig!!!!! Help, zoals ik al eerder aangaf, met de instellingen is niets gebeurd en gisteren heb ik nog volledig gebruik gemaakt van alle mogelijkheden van het verzenden van mail. Iemand een idee/oplossing..... en ook waarom gisteren wel en vandaag ineens niet meer? mvg Mayk74 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eén van de tips die ik op internet las en die bij mij heeft geholpen:
Ik hoop dat dit bij jou ook werkt en anders is er hopelijk iemand anders die kan helpen. Succes! |
|
|||
|
|||
ook ik had vandaag dit probleem, maar je oplossing was perfect
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
afzender ongeldig
hij doet het nu wel en ik ben heeeel erg blij met deze tip die ze me bij zigg en apple niet konden geven!
Fijn zon hulp marja |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem in het verleden ook gehad en nu ook weer
wel ontvangen maar niet verzenden zowel op poort 25 als op 587 krijg er een punthoofd van van die Ziggo ................... weet iemand raad ? heb de account er al een x verwijderd en er weer opnieuw opgezet maar blijft zeggen email adres ongeldig ^%$#$%$$%^^ |
|
|||
|
|||
Bij mij blijft het probleem ook telkens terugkeren, al hielp de verandering van poort wel even. Ik heb gemerkt dat als het verzendprobleem de kop opsteekt en ik niks doe, het een paar uur later wèl gewoon weer werkt. Waar het aan ligt? Beats me! Ik denk Ziggo. Iemand anders nog een idee?
|
|
|||
|
|||
Ook hetzelfde probleem sinds vandaag. Net opgelost met jullie advies namelijk serverpoort veranderen naar 25.
Bedankt, Edwin |
|
|||
|
|||
Dank.
Hetzelfde Ziggoprobleem opgelost met poort 25. Eerst deede hij het niet, toen bleek de SSL ineens gte zijn ingeschakeld. Nu doet ie 't. Groeten, Henk |
|
|||
|
|||
Ik zou Ziggo contacten en eisen dat je via SSL je mail kan binnenhalen, het is echt werkelijk jaren 90 om dat niet te doen. Absoluut onveilig (want via SSL is het encrypted), vooral als je nog wel eens gebruik maakt van een Wi-Fi ergens waar je niet zo bekend bent.
|
|
|||
|
|||
Het werkte weer eens niet en ik zag dat de serverpoort weer op 587 stond. Opnieuw veranderd in poort 25 en meteen hoorde ik het geluid van een gelukte verzending. Nou ja, zolang ik maar weet hoe ik het telkens op kan lossen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emailen van Hetnet wil niet | Red-Hat | iPhone algemeen | 1 | 26-11-09 00:13 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 23:19 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
|
|