iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Zoeken naar telefoonnummer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/56541-zoeken-naar-telefoonnummer.html)

ruffian 26-03-10 10:39

Zoeken naar telefoonnummer
 
Is er een mogelijkheid om te zoeken in je contacten naar telefoonnummer?
Ik heb vaak een 06 nummer in mijn bezit en wil van te voren weten wie ik dan bel. Nu zit mijn telefoon vol met nummers maar ik kan dus niet zoeken op nummer.

In Cydia zag er wel enkele staan alleen is de host niet bereikbaar.
Lijkt mij dat ik niet de enige ben met dit probleem.

wouter1981 26-03-10 11:39

Wanneer je naar de telefoon app gaat en daar het nummer intoetst dan verschijnt de naam automatisch. Indien het nummer in je telefoonboek staat natuurlijk.

ruffian 26-03-10 11:48

Maar ik wil niet op naam zoeken maar op telefoonnummer en dat geeft die niet.

Oyk 01-07-10 12:15

zoeken op nummer
 
@wouter1981:

Hoi Wouter,

Ik stel deze vraag namens mijn vriendin, heb zelf geen iPhone, maar zij heeft dus in d'r iPhone ook dat het niet automatisch aanvult als ze een telefoonnummer belt dat toch al in het telefoonboek (of logboek eerder gebelde nummers) staat.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de iPhone dit niet kan (zelfs haar simpele Samsung vult automatisch aan) - maar is het misschien ergens een instelling die je moet doen?

En wat ik niet helemaal zeker weet - je schrijft in je post dat de iPhone het wél automatisch hoort aan te vullen: maar bedoel je dan dat 'ie automatisch de naam weergeeft nadat je het héle nummer zelf hebt ingevoerd? Of hoort 'ie dus ook tíjdens het invoeren al aan te geven welke telefoonnummers de combinatie bevatten die je tot dan toe hebt getoetst? (Doet mijn Android bijv. wel namelijk)...

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,
Oyk.

wouter1981 01-07-10 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oyk (Bericht 480434)
maar bedoel je dan dat 'ie automatisch de naam weergeeft nadat je het héle nummer zelf hebt ingevoerd?

Of hoort 'ie dus ook tíjdens het invoeren al aan te geven welke telefoonnummers de combinatie bevatten die je tot dan toe hebt getoetst? (Doet mijn Android bijv. wel namelijk)...

1. Dat bedoel ik.
2. Dit doet de iPhone niet (standaard)

Oyk 01-07-10 13:19

zoeken op nummer
 
Okay, thanx..

Citaat:

2. Dit doet de iPhone niet (standaard)
Begrijp ik uit je toevoeging van (standaard) goed dat het 'niet-standaard' op eoa manier wél te regelen is dat 'ie alsnog automatisch nummers / namen aanvult vanuit adresboek/logbestand terwijl je het nummer aan het invoeren bent?

wouter1981 01-07-10 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oyk (Bericht 480478)
Okay, thanx..



Begrijp ik uit je toevoeging van (standaard) goed dat het 'niet-standaard' op eoa manier wél te regelen is dat 'ie alsnog automatisch nummers / namen aanvult vanuit adresboek/logbestand terwijl je het nummer aan het invoeren bent?

Het zou me niets verbazen als er wel een progje voor bestaat. Ben hier alleen niet van op de hoogte.

Ernie1990 28-01-18 18:44

Telefoonnummer zoeken
 
Vanaf je pc of tablet kan je ook zoeken naar een telefoonnummer. Ik gebruik daarvoor zoekopnummer.nl.

Guest-20180925190238 28-01-18 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ernie1990 (Bericht 1040111)
Vanaf je pc of tablet kan je ook zoeken naar een telefoonnummer. Ik gebruik daarvoor zoekopnummer.nl.

Na acht (8) jaar eindelijk het verlossende antwoord. Hartelijk dank. :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.