//

problemen met iphone 3GS 3.1.2

problemen met iphone 3GS 3.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Momenteel zit ik met een serieus probleem. Ik heb hier een iphone 3gs 3.1.2 gejailbraickt, maar als ik via blackrain blacksnow wil installeren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-10, 13:11
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard problemen met iphone 3GS 3.1.2

Beste mensen.

Momenteel zit ik met een serieus probleem.
Ik heb hier een iphone 3gs 3.1.2 gejailbraickt, maar als ik via blackrain blacksnow wil installeren dan zegt hij dat er een fout is met mijn internet verbinding. Ik heb al alles geprobeerd, jailbreacken, netwerkinstellingen resetten, ALLES

ik kan de iphone dus NIET unlocken

ik heb verschillende fw's afgehaald costum en niet costum (3.1.2) dit werkte ook niet itunes geeft altijd maar fouten.
vervolgens probeerde ik nog een anders handleiding door ergens in mijn HOST file een lijn toe te voegen zodat hij niet connecteert naar appel maar een of anders server die gebruik wordt om te downgraden van 3.1.3 naar 3.1.2

ik ben ongeveer ten einde raad niets werkt!
zouden jullie mij kunnen helpen?

als ik de iphone nu aansluit kan ik enkel mijn iphone registren dat is alles.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met beantwoorden iphone 3gs McFlyRockz iPhone algemeen 0 26-03-11 19:29
problemen met iphone 3gs XfreeztYleX iPhone algemeen 3 28-12-10 22:35
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal mandersa01 Archief 2 22-12-09 15:08
iPhone: Problemen met jailbreak iPhone 3Gs purplerain Catwoman78 Jailbreak 10 26-10-09 14:59
Mac OS X: iPhone 3GS agenda sync problemen met MobileMe wvy iTunes 1 11-08-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.